"הגוף סימן שהוא לא יכול יותר": החוויה המטלטלת של מירן בוזגלו

כוכבת "הבוזגלוס" נפלה גם היא לטרנד שסוחף את סלבריטאי הארץ והעולם • איך היא סיכמה את הרגעים שבהם שהתה במים הקפואים ולאילו תובנות הגיעה בעקבות הניסיון לעמוד באתגר?

מירן בוזגלו. צילום: ניר פקין

מירן בוזגלו הצטרפה לטרנד אמבטית הקרח שמשתלט בתקופה האחרונה על כוכבות הביצה המקומית כששמות כמו דנית גרינברג, דיאן שוורץ, נטע ברזני, אירה דולפין ושרית פולק כבר ניסו את האתגר. היום (ראשון) בוזגלו שיתפה את 466 אלף עוקביה באינסטגרם בסרטון שתיעד את הרגעים שבהם נכנסה אל המים הקפואים ונאבקה עם עצמה על מנת לצלוח את הקושי. על רקע הצילום היא חלקה בתהיות ובמסקנות אליהן הגיעה בעקבות החוויה העוצמתית.

"נשארתי שתי דקות", דיווחה בוזגלו על רקע סרטון שלה בתוך אמבטיית הקרח כשלצידה מלווה מקצועית. "הגוף סימן לי שהוא לא יכול יותר ושאברח. סחרחורת, כאבים באצבעות, קור לא הגיוני", מתנה את הקשיים שאיתם התמודדה. "אבל הגוף המנטלי לא רצה לוותר. בדיוק כמו בהתקף חרדה, הצלחתי להשתלט על זה, והגוף התאים את עצמו", הסבירה.

מירן בוזגלו // אינסטגרם

בהמשך דבריה ביקשה בוזגלו לערוך השוואה מתבקשת מבחינתה בין האתגר לחיים עצמם. "בכל יום יש לנו כמה 'אמבטיות קרח' שאנחנו צריכים לעבור ובוחרים אם להתמודד ואיך או לברוח. וכשאנחנו מתמודדים, אנחנו מבינים כמה כוח יש לנו שלא ידענו", סיכמה בהתלהבות.

נציין כי טרנד אמבטיית הקרח צובר תאוצה ופופולאריות בארץ ובעולם בעיקר בשל הסגולות הרפואיות שמיוחסות לו ביניהן: חיזוק המערכת החיסונית, שיפור זרימת הדם, הקלה על כאבים, הגברת חילוף חומרים ושיפור מצב הרוח. עם זאת מומחים מדגישים כי האתגר אינו מתאים לכל אדם, עלול להיות מסוכן, ובכל מקרה מצריך הכוונה מקצועית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר