עסקה בשווי 8 מיליון שקלים: מותג ההנעלה הבינלאומי ALDO עובר לידיים חדשות

קבוצת בריל רוכשת את פעילות המותג הקנדי בישראלי • העסקה כוללת את העברת הבעלות על 26 חנויות ברחבי הארץ, אתר האינטרנט ומלאי המוצרים

סניף ALDO. צילום: יחצ

קבוצת בריל, מהשחקניות המובילות בשוק האופנה הישראלי, חתמה על הסכם לרכישת פעילות המותג הקנדי בישראל מידי חברת ירוטקס.

העסקה, בשווי 8 מיליון שקלים, כוללת את העברת הבעלות על 26 חנויות ברחבי הארץ, אתר האינטרנט ומלאי המוצרים. המהלך צפוי להרחיב משמעותית את נוכחות בריל בשוק נעלי הנשים היוקרתיות, לצד המותגים המוכרים שלה כמו גלי, ניין ווסט וטימברלנד.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Milana — lifestyle blogger, content creator 🪬 יוצרת תוכן‎‏ (@‏‎pl.milana‎‏)‎‏

 

ALDO נוסד בקנדה ב-1972 וצמחה לרשת בעלת למעלה מ-1,600 חנויות ב-110 מדינות. המותג, שנכנס לישראל ב-1995, ידוע בעיצוביו העדכניים ובקולקציות המתחדשות של נעליים, תיקים ואביזרים לנשים וגברים.

"אנחנו רואים פוטנציאל אדיר בהרחבת הפעילות של ALDO בישראל", אומר שחר תורג'מן, יו"ר דירקטוריון בריל. "המותג משתלב באופן מושלם באסטרטגיה שלנו להרחבת מגוון המותגים וקהל הלקוחות, במיוחד בסגמנט הנשים."

יהודה אלבז, מנכ"ל בריל, מבטיח להעצים את חוויית הקנייה: "נשקיע בשדרוג החנויות הפיזיות ובחיזוק הנוכחות הדיגיטלית, כדי להנגיש את העיצובים העדכניים של ALDO לצרכן הישראלי."

השלמת העסקה מותנית באישור הממונה על התחרות וגורמים נוספים. קבוצת בריל, המנהלת כיום 8 רשתות אופנה ו-4 אתרי סחר, צפויה להפוך עם השלמת העסקה לאחת השחקניות הדומיננטיות ביותר בשוק ההנעלה הישראלי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר