שיק צרפתי וכפכפים נוחים: 5 פריטים לפתוח איתם את הסופ"ש

מזג האוויר ההפכפך עושה לנו חשק להתעטף בז'קט קליל ולשלב איתו נעליים פתוחות שאפשר לנעול אותן עם גרביים • בחרנו חמישה פריטים נוחים, אייקונים והכי שימושיים שיש

לקסוט. צילום: באדיבות המותג

לפני חמש שנים מיטל כרמלי (47) החליטה לעשות תפנית בחייה, ועל אף שאהבה את מקצועה כעורכת דין היא רצתה להתחבר למה שריגש אותה מאז ומתמיד, אופנה.

בשנת 2020 כרמלי פתחה את מותג האופנה שלה שמתמקד באופנת בוטיק עם פרטים אלגנטיים, יוקרתיים, מבדים איכותיים וגזרות שאוהבות את הגוף. כעת היא פותחת את החנות הראשונה למותג ברמת השרון ואהבנו במיוחד את חולצות הטי מפשתן איכותי עם מפתח וי קטן שמתאימות בדיוק לעונה.

טי לינן של מיטל כרמלי, מחיר: 720 שקלים / צילום: יריב פיין וגיא כושי

מותג האופנה הישראלי SACK'S משיק את הקולקציה החדשה לאביב קיץ 2024 עם דרופים מרהיבים בצבעונית הכי משמחת שיש. שמנו עין על הקרדיגן קרושה שאי אפשר להתעלם ממנו המשלב בתוכו פרחים שעושים נעים בלב. פריט אייקוני שישמש אותך לאורך שנים בשלל וריאציות.

SACK'S קרדיגן קרושה, מחיר: 1,890 שקלים / צילום: שי יחזקאל 

התאהבנו בכפכפים החדשים של טבע נאות בדגם סטוקטון, הגרסה האופנתית של דגם אביב האייקוני מצויד ברצועה עבה ואבזם בעל נוכחות מרשימה ושיקית במיוחד. הרצועה מתכווננת לאחיזה מושלמת של כף הרגל. עוד פרט חשוב שהופך את הנעל לנחשקת היא שהכפכפים מיוצרים בישראל בעבודת יד. הן מגיעות בשלושה צבעים: שחור, חום בהיר ואפור בהיר.

טבע נאות, מחיר: 479 שקלים / צילום: עמירם בן ישי

מותג האופנה האיטלקי FURLA חושף דגם חדש עם סופר שיק, FURLA NUVELA.  התיק הוא קצת כמו ענן עם קווים אווריריים, קיפולים רכים וגוונים חיים: שחור, לבן ושמנת. מדובר בפריט אייקוני שלא מתיישן ויושב לנו בול על הצורך של תיק ליום שהוא גם תיק לערב ולהפך.

פורלה FURLA NUVELA, מחיר: 2,000 שקלים / יח"צ  

ואם כבר פריטים אייקונים, המותג הצרפתי הוותיק לקוסט שנוסד על ידי הטניסאי האגדי רנה לקוסט מתחדש במעצבת בית חדשה, פלאגיה קולוטורוס, שמצליחה בקולקציה החדשה שלה לשמור על המורשת העיצובית של המותג ומכניסה בו קצת יותר אדג'יות וחוצפה.

LACOSTE ז'קט מחיר: 1,349 שקלים / באדיבות המותג 

ז'קט הספורט לנשים בצבע חאקי הוא בדיוק מה שצריך למזג האוויר ההפכפך שמעבר להיותו שימושי במיוחד הוא יכניס לך קצת שיק צרפתי שנע בין ספורטיביות לאופנה גבוהה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר