ספיר בורגיל מבקשת: "תעזבו את בעלי"

יוצאת "האח הגדול" קיבלה הודעה עוקצנית מעוקבת שתהתה במה בדיוק עובד אברהם אקלום • " לא ביקשתי תרומות או עזרה, מאחלת לכל אישה במדינה גבר כזה אמיתי"

ספיר בורגיל ואברהם אקלום. צילום: אור גפן

כשהיד קלה על המקלדת ותשומת הלב מתפזרת, לא פעם גולשים מוצאים את עצמם שולחים תגובות עוקצניות  ולעיתים אף בוטות ומרושעות למי שהם עוקבים אחריו במקום לחברים שאיתם רצו לרכל. לעיתים הידוענים בוחרים להתעצבן בינם לבין עצמם ולהתעלם, אך יש מי שדווקא משתפים צילומי מסך כדי לחלוק עם העוקבים האחרים את החוויה הלא נעימה ולהבהיר את עמדתם בנושא.

הבוקר (שני) ספיר בורגיל בחרה לשתף הודעה כזו מצד עוקבת שהתכוונה ככל הנראה לרכל עם חברה עליה ועל בעלה אברהם אקלום, אך שלחה את ההודעה העוקצנית בטעות לספיר.

"חייבת להניח את זה פה", כתבה ספיר על גבי צילום מסך של ההודעה. "אני לא מבינה כאילו איך הם כל היום ביחד אין להם עבודה או חיים", תהתה העוקבת.

צילום מסך אינסטגרם

"אהובה אנחנו עובדים מאוד קשה", השיבה לה ספיר והוסיפה כי כל הסמוי מן העין יש בו ברכה כשהיא מציינת בפני העוקבת כי טעתה ביעד ההודעה.

"שימי לב, נראה לי ששלחת את זה לי ולא לחברה", כתבה לה ואז הוסיפה בקשה: "ממש לפני כמה ימים היה כיפור. בואי ננסה להיות יותר טובים ליקום. לא ביקשתי תרומות או עזרה אז לא מבינה איפה זה יושב לך אם אני עובדת או לא.

"החיים מספיק קשים ננסה להיות אנחנו קלים וטובים כמה שאפשר", כתבה ולבסוף ביקשה: "עלי תגידו מה שאתה רוצים, כבר התרגלתי אין בעיה, אבל תעזבו את בעלי בבקשה. ברוך השם הוא עובד, מפרנס הבעל הכי טוב בעולם. מאחלת לכל אישה במדינה גבר כזה אמיתי.

ספיר בורגיל ואברהם אקלום, צילום: אסף לב

בהמשך הוסיפה ושיתפה כי לא מדובר בהודעה בודדת אלא בתופעה מעצבנת: "כל שני וחמישי הודעה כזאת או אחרת עלי או עליו; כל הנושא הזה של הוא לא עובד, היא לא עובדת. לא מבינה למה זה צריך להפריע למישהו?  אני לא רואה את עצמי שולחת למישהי/ו הודעה אם היא עובד/ת או לא. הוא/היא ביקשו ממני לשלם חשבון חשמל? כסף? תרומה? משהו? אז למה זה צריך לעניין אותי הכיס שלה/ו . כל אחד שידאג לפרנסה שלו זה ממילא לא תלוי בנו זה בורא עולם". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר