הזוג הזה: אמילי קופר ושילה שלום במערכת יחסים רומנטית

אחרי רמזים ברשתות החברתיות אפשר לאשר כי שני הדיירים מבית "האח הגדול" ביחד • כזכור, אמילי עוד רצתה לבחון את הקשר שלה עם משתתף אחר, עידן גלפר, אך זו הסתיימה לאחר מספר ימים

אמילי ושילה. צילום: צילום מסך אינסטגרם

בתפנית מפתיעה, או שלא, אמילי קופר ושילה שלום, שני המשתתפים הבולטים מהעונה האחרונה של "האח הגדול", החלו במערכת יחסים רומנטית.

התפתחות זו מגיעה בניגוד להצהרותיה הקודמות של קופר, אשר טענה בראיון לתכנית "העולם הבוקר" (רשת 13) כי היא ושלום הם "חברים טובים" בלבד. "מעבר לזה לא יהיה כלום," אמרה קופר באותה הזדמנות, הצהרה שכעת נראית כלא מדויקת לאור ההתפתחויות האחרונות.

הקשר בין השניים החל עוד במהלך שהותם בבית "האח הגדול", עם זאת, בתום התכנית, קופר עוד רצתה לבחון את מערכת היחסים שלה עם משתתף אחר, עידן גלפר, אך זו הסתיימה לאחר ימים ספורים.

עידן ואמילי. נגמר, צילום: צילום מסך "האח הגדול"

בשבועות האחרונים, עדויות לקרבה המתפתחת בין קופר ושלום החלו לצוץ ברשתות החברתיות. השניים נצפו מעלים תמונות מאותם מקומות, כולל וילה עם בריכה, ונראו קרובים מאוד במספר הזדמנויות פומביות.

מי שבינתיים הספיקו להיפרד אחרי זוגיות בת שבועיים וחצי בלבד מחוץ לבית, הם פרידה ודי ג'יי, לאחר שחוו קשיים הקושי של אמו של די ג'יי לקבל את מערכת היחסים בין השניים, דבר שכנראה העיב על הקשר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר