"מוגזם ומגוחך": אחרי הפסל בדמותה – זה מה שעשה מארק צוקרברג לאשתו

מייסד מטא הפתיע את בת הזוג עם מתנה יוצאת דופן שהותאמה באופן אישי בדיוק לצרכיה • התגובות? פחות אוהדות

מייסד מטא, מארק צוקרברג. צילום: רויטרס

מארק צוקרברג מייסד חברת מטא ידוע באהבתו לטכנולוגיה ולחדשנות, אך הפעם הוא הפתיע את העולם עם מתנה יוצאת דופן לאשתו פריסילה -  מיניוואן Custom made  של פורשה קאיין טורבו GT יחידה מסוגה שעוצבה במיוחד עבורה וכצפוי עוררה גל של תגובות.

בפוסט ששיתף מארק (40) אתמול (שני) עם 15 מיליון עוקביו באינסטגרם, הוא סיפר כיצד אשתו פריסילה (39) רצתה מיניוואן סטנדרטי, אך במקום זאת הוא החליט להפתיע אותה ושדרג אותה עם דגם יוקרתי יחיד מסוגו מבית פורשה שעוצב במיוחד עבורה על ידי חברת West Coast Customs. לפי הצהרותיו ברשת, הרכב עוצב במיוחד עבור צרכיה של פריסילה, הכוללים בעיקר את ההסעות של שלוש הבנות שלהם, מקסימה בת ה-9, אוגוסט בת ה-7 ואורליה בת השנה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mark Zuckerberg‎‏ (@‏‎zuck‎‏)‎‏

כראוי לדגם יוקרתי, מדובר ברכב שכמובן אינו נגיש לכל כיס ואינו דומה למיניוואן המוכר: עם מחיר התחלתי של כ-180,000 דולר לדגם הרגיל, אפשר רק לדמיין כמה עלתה הגרסה המותאמת אישית של פריסילה. הרכב מבוסס על דגם הקאיין טורבו GT שנחשב לאחד מה – SUV’s (רכב ספורט תועלת) החזקים והמהירים ביותר בשוק שמצויד במנוע V8 בנפח 4.0 ליטר עם שני מגדשי טורבו כשהמנוע הזה מפיק 631 כוחות סוס ו-85.6 קג"מ של מומנט. בזכות המנוע העוצמתי הזה הרכב יכול להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 2.8 שניות בלבד, ולהגיע למהירות מרבית של 300 קמ"ש כשהעיצוב החדשני של המיניוואן כולל גם בסיס גלגלים מורחב ודלתות הזזה שמקלים על הכניסה והיציאה מהרכב.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mark Zuckerberg‎‏ (@‏‎zuck‎‏)‎‏

כמובן שמארק עצמו לא נותר עם רכב חבוט, והוא הבעלים של  פורשה 911 GT3 Touring, רכב ספורטיבי בקצה השני של הספקטרום. מדובר במכונית עוצמתית עם מנוע 4.0 ליטר בעל שישה צילינדרים המפיקה 502 כוחות סוס ועוצבה במיוחד עבור חובבי נהיגה שמחפשים חוויית נהיגה אולטימטיבית, והעובדה שמארק נוהג בו מדגימה את אהבתו לרכבים יוקרתיים הכוללים גם קאדילק CT5-V Blackwing, שרכש לאחרונה.

הפוסט של מארק  על המיניוואן המותאם אישית הפך שלא במפתיע לוויראלי וצבר נכון לרגע זה יותר מ-900 אלף לייקים ועשרות אלפי תגובות, כולל שיח שהתפתח בינו לבין פריסילה שהתלוצצה על כך שהכניסו "מצב בוסט" ברכב, כשמארק השיב לה בציטוט עם קריצה לדמותו של דומיניק טורטו מהסרט "מהיר ועצבני" וכתב: "כולנו יודעים שאת חיה רבע מייל בכל פעם." כמובן שלא כל התגובות היו חיוביות ומפרגנות, כשהיו גם מי שציינו את העיצוב המוזר של הרכב שנראה רחוק מאוד מהפורשה הקלאסית שרובנו מכירים וטענו שמדובר במתנה "מוגזמת ומגוחכת לעשירים בלבד".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mark Zuckerberg‎‏ (@‏‎zuck‎‏)‎‏

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה בה מארק מפתיע את האישה שלצדו במתנה מוגזמת. באוגוסט פריסילה זכתה למחוות אהבה ייחודית בדמות פסל עצום בדמותה בגובה של יותר משני מטר ובעלות משוערת של מאות אלפי דולרים, אותו בחר להציב בחצר ביתם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר