עינב ורז התחתנו. צילום: צילום מסך אינסטגרם

הפעם באמת: כוכבי "חתונמי" נישאו בטקס אינטימי כדת וכדין

עינב כפיר ורז איתן הפכו את אהבתם לרשמית באירוע בחיק המשפחה וחברים קרובים • הלוקשיין הנבחר היה החצר בו פגשה עינב לראשונה את משפחתו של רז

[object Object]

כמעט שנתיים לאחר שהכירו בתוכנית הריאליטי הפופולרית "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12), עינב כפיר ורז איתן הפכו את אהבתם לרשמית בטקס נישואין אינטימי ומרגש. הזוג האהוב מהעונה השישית של התוכנית נשא אמונים זה לזו אתמול (שישי) בטקס מצומצם שנערך בחיק המשפחה.

בניגוד לתוכניות המקוריות לחתונה גדולה ביקב, הזוג בחר לקיים את הטקס בחצר ביתו של דודו של רז - מקום בעל משמעות מיוחדת עבור בני הזוג, שכן זה היה המקום בו עינב פגשה לראשונה את משפחתו של רז במהלך צילומי התוכנית.

עינב ורז התחתנו / צילום מסך אינסטגרם

עינב ורז התחתנו / צילום מסך אינסטגרם

למרות האינטימיות של הטקס הנוכחי, החגיגות עוד לא הסתיימו. בעוד כחודשיים צפויה להתקיים מסיבת חתונה גדולה יותר, אליה הוזמנו כ-400 אורחים, ביניהם חברים מהתוכנית, המומחים שליוו את הזוג, ורבים אחרים שהיו חלק ממסע האהבה שלהם.

עינב ורז התחתנו / צילום מסך אינסטגרם

הצעת הנישואין התרחשה ביוני האחרון, לאחר שנה וחצי של זוגיות. הזוג שיתף את הבשורה המרגשת ברשתות החברתיות, עם תמונה של הטבעת הנוצצת וחיוכים מאושרים.

עינב ורז התחתנו / צילום מסך אינסטגרם

סיפור האהבה של עינב ורז, שהחל מול מצלמות הטלוויזיה, הפך לאחד הסיפורים האהובים על צופי התוכנית. כעת, עם נישואיהם הרשמיים, הם ממשיכים לכבוש את לב הקהל הישראלי ומוכיחים שאהבה אמיתית יכולה לפרוח גם בנסיבות הכי בלתי צפויות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו