דניאל גרינברג מכריזה על סטטוס חדש: "אני מאוהבת"

אחרי שנפרדה בפעם השנייה מאבי ילדיה, אייל גולן, מתפנה גרינברג לעשות סדר בחייה ולנקות את כל מה שמעיק עליה נפשית • האם מדובר באיש העסקים והאמן הצרפתי?

דניאל גרינברג. צילום: ניר פקין

בין שפכטל ופרגולה בדירה החדשה לתיחזוק העסק, דניאל גרינברג לא ויתרה אמש (ראשון) על מסורת השאלות והתשובות עם מאות אלפי עוקביה באינסטגרם, ופתחה את התיבה עבור הגולשים הסקרנים.

"אחת לחודש חייב קצת לקשקש, קדימה", כתבה ונתנה את האור הירוק לאסופת שאלות על חייה וסטטוס הזוגיות שלה. "את בתקופה שאת נראית 'מנותקת' מהסביבה הקרובה שלך חברות וכו'', ספק שאלה ספק הכריזה עוקבת וביקשה לדעת: "זה בגלל המעבר או כי יש סיבה?"

צילום מסך אינסטגרם

"לפני הכל, באמת שאני מאוד מאוד עסוקה ואני לא ממש מצליחה למצוא זמן לחברות חוץ מחמישי וגם זה רק אם אני ממש ממש רוצה", השיבה דניאל ואז הסבירה שהיא נמצאת כרגע בתקופה של ניקיון וסדר בחייה שכולל ניתוק ממי שמעיק עליה ומוריד אותה אנרגטית.

"אני בתקופה של סדר משמעותי בחיים, מנקה את הנפש שלי מכל מה שמעיק עלי, מכל מי ומה שלא מרים אותי אנרגטית -אנשים/דברים/מקומות. בתקופה האחרונה אני בחרתי בדניאל. בוחרת להתעסק ולהתרכז אך ורק במה שחשוב, טהור ורלוונטי וזה לפני הכל אני ואז הילדים שלי, הקריירה שלי והדרך שלי. לצערי נוכחתי לגלות ולא פעם באיזו קלות אנשים משתנים לטוב ולרע כמובן אז פשוט זזתי".

בהמשך דניאל נשאלה האם קורה שהיא מרגישה לבד, והשיבה בחיוב. "כן, זה קורה רק כשמיאל ורון אצל אבא שלהם (הכוונה לגרוש, אhיל גולן. ע"ח), אבל אני באמת יכולה להגיד שכשהגוזלים שלי לידי אני לא מרגישה לבד לרגע. הם מה שאני צריכה בחיים. הכוח והאנרגיות שלי זה הם ומהם נטו. כשנשאלה האם היא חושבת שהיא אמא טובה, דניאל השיבה בביטחון: "אני לא חושבת, אני בטוחה שאני אימא נדירה".

גרינברג ואורלינסקי בפריז / ללא

רגע לפני שהתיבה נסגרה לשאלות, דניאל הפתיעה כשבתגובה לגולשת שביקשה לדעת מה הסטטוס שלה בכל הקשור לחיי האהבה שלה השיבה: "I’m In Love" (אני מאוהבת) מבלי לפרט. כזכור, כבר ביוני האחרון עלו באתרי הבידור דיווחים על זוגיות שדניאל (30) מנהלת עם איש העסקים ממוצא צרפתי ריצ'ארד אורלנסקי בן ה-58, גרוש ואב לארבעה, כשביולי לפי השמועות השניים גם בילו יחד בחופשה זוגית משותפת בסן טרופה. דניאל בחרה אז להכחיש את הזוגיות וטענה כי הקשר ביניהם עסקי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר