"בחלומות הכי ורודים לא חשבתי שקיים גבר כזה": אושיית הרשת החרדית מאוהבת

אחרי תקופה של דאגות וחששות ליבי נחימובסקי פותחת את הלב וחולקת את רגשותיה לבן זוגה החדש • "אני מרגישה הכי בטוחה בעולם כשהוא לידי"

ליבי נחימובסקי (ליבילנד) ובן זוגה החדשה. צילום: מתוך אינסטגרם

בחודש שעבר חשפה ליבי נחימובסקי את הזוגיות החדשה שלה, כשפרסמה תמונה משותפת עם האיש שלצדה בחשבונה באינסטגרם, כשנה וחצי אחרי שהתגרשה מאבי ששת ילדיה, יעקב. היום (ראשון) היא ביקשה לחלוק עם הגולשים עוד קצת במצב רוחה המרומם בימים אלה, אחרי תקופה לא פשוטה שעברה. בטקסט שכתבה היא הרעיפה המון אהבה על בן זוגה החדש.

"אם היו אומרים לי לפני שנה ומרגיעים אותי שליבי של היום תהיה במקום שלו ושלם, תחווה זוגיות אמיתית עמוקה ומשמעותית, ושהכל בסוף באמת יהיה טוב!", כתבה נחימובסקי בסטורי על רקע תמונת סלפי שלה. "הייתי צריכה לדעת את זה בזמנו! אז לכל הנשים המודאגות – תלכו אחרי הלב ותסמכו על עצמכן – בסוף הכל יהיה טוב".

צילום מסך אינסטגרם

מאוחר יותר היא פתחה תיבת שאלות לעוקביה, בה נשאלה כמובן גם על הזוגיות החדשה. "ספרי לנו על בן זוגך, אני כל כך שמחה בשבילך", נכתב לנחימובסקי שהתקשתה להסתיר את סיפוקה מהקשר הרומנטי הנוכחי. "גם בחלומות הכי ורודים שלי לא חשבתי שקיים גבר כזה מדהים. מכיל, אוהב ללא תנאי, ואני מרגישה האישה הכי בטוחה בעולם כשהוא לידי. אני מאוהבת".

ליבי נשאלה גם על תהליך הגירושים מבעלה ואבי ששת ילדיה יעקב שכזכור בסרט ששודר על חייה בעבר טענה שחוותה אלימות מצדו. "איך עוברים תהליך גירושים עם פחד ענק מהמצב הכלכלי?", ביקשה לדעת אחת הגולשות. "כשהפחד שלך להישאר במצב הנוכחי יהיה גדול יותר מהפחד לשרוד כלכלית – תצליחי בסוף גם כלכלית", הבטיחה נחימובסקי.

ולמה הורידה את הפאה? "כי רציתי", השיבה בקצרה לשאלה שהופנתה אליה בנושא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר