"לא הבנתי מה קורה": קורלי ובן מ"האח הגדול" התנשקו

דיירת "האח הגדול" קורלי לרוסה סיפרה לחברתה על התפתחות רומנטית משמעותית עם הדייר בן אדם • "זה קרה כל כך מהר", אמרה בחיוך מאוזן לאוזן

קורלי ובן מתנשקים / ערוץ 26

קורלי לרוסה בת ה-31, שבתחילת העונה הביעה עניין רומנטי בדייר יהב ארהבור שממנו חוותה כזכור דחייה, החלה בשבועות האחרונים ללטוש עיניה לכיוון של דייר אחר, בן אדם. בסוף השבוע האחרון לרוסה שיתפה את הדיירת מלאני למברסקי בנשיקה הראשונה עם בן, והתקשתה להסתיר את התרגשותה והתלהבותה הרבה מעצם המהלך.

כאמור, בסוף השבוע האחרון שיתפה קורלי את מלאני בהתפתחות בקשר הזוגי עם בן כשהשתיים התיישבו בסלון הבית. "בן נישק אותי בלילה", עדכנה כשחיוך גדול על פניה.

"הרגיש נכון". קורלי ובן, האח הגדול, צילום: צילום מסך, רשת 13

"שקרנית", התקשתה מלאני להאמין. "הייתי בשוק", העירה קורלי. "אני גם בשוק", הוסיפה מלאני. "אז עצרתי אותו, לא היה לי נעים, אז אמרתי לו 'רגע, שנייה, יואוו, שנייה', למרות שזה הרגיש כל כך נכון".

מלאני שאלה האם בכך הסתיימה הסצנה הרומנטית, וזכתה לתשובה חיובית מקורלי. "אני אחכה שהוא יספר לי בעצמו. אין אין, ראיתי שהוא קם מאושר בבוקר", נזכרה מלאני. "זה קרה כל כך מהר שלא הבנתי מה קורה. ואז הייתי כזה עם עצמי. ואז הוא פשוט שם את השמיכה עלינו", חלקה קורלי.

הרגע הרומנטי נתפס כמובן במצלמותיו של "האח הגדול". בקטע הווידאו נראים בן וקורלי כשהם נכנסים יחד לאותה מיטה כשלצדם, במיטה אחרת, שוכבים דיירי בית אחרים, נועם ויוסי. העובדה שדיירים נוספים היו ערים באותו זמן, לא הפריעה לבן ולא גרמה לו לחשוש מהצעד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר