כוכב "האח הגדול" חושף: "הייתי רוצה להיות בזוגיות כמו שהייתה לי עם גרושתי"

אורי נגר סיפר ל"ישראל היום" כי למרות הפרידה שלו מאשתו לשעבר, הוא מאחל לעצמו מודל זוגי דומה – אך כזה "בלי רעשי הרקע ובלבולי המוח" • הוא הוסיף: "זה יעבוד ברגע שאשלים עם עצמי, שאהיה שלם עם עצמי ושאגיע למקום שאני רוצה להיות בו"

אורי נגר. צילום: ללא קרדיט

לאחר שחזר בשבוע שעבר מטיול בתאילנד, שבו שיתף בפתיחות כיצד למד להתחבר עם עצמו ולהתמודד עם החרדות שלו, אורי נגר פתח הבוקר (רביעי) את המצלמה וענה לשאלות עוקביו באינסטגרם, שהביעו עניין, בין היתר ולא לראשונה, בסטטוס הזוגי שלו.

"איך אין לך מישהי? איך אתה לא נחטף? אני לא רואה שום חסרון בך או שאתה מחביא מאתנו משהו", כתבה לו עוקבת סקרנית. "יש לא מעט חסרונות", השיב לה יוצא "האח הגדול", שגם הוסיף: "האינסטגרם לא מעיד על שום דבר, בטח שלא התנהלות במערכת יחסים. החלטתי עם עצמי שברגע שאוכל להגיד שהייתי מאחל לבנות שלי גבר כמוני, זה הרגע שבו אכנס לזוגיות, וכדי להגיע לשם אני צריך לעבור עוד דרך".

הסטורי של נגר // צילום מסך מתוך אינסטגרם

"הייתי בזוגיות כל חיי הבוגרים, מגיל 18 עד 29, ובמהלך השנים גם התחתנתי והתגרשתי, כשתוך כדי עברתי תהליך של התבגרות בזמן שאני במערכת יחסים, וזה היה מדהים בעיניי", סיפר נגר ל"ישראל היום", כשניסינו להבין מיהו אותו הגבר שעליו הוא דיבר.

"מצאתי את עצמי חוקר את אורי ובודק את הגבולות שלי עם עצמי. התגרשתי כתוצאה מחוסר בתקשורת ובשל פערים שנוצרו ביני ובין גרושתי (הכוונה לירדן אביטוב, אם בנותיו אמה ואביב, ע"ח), שהיא אישה מדהימה ומושלמת לכל גבר. כל גבר חולם על אישה שכזו", פרגן לגרושתו. "הלידות שהשפיעו על מערכת היחסים, תקופה של חרדות שאני עברתי שהייתה קצת פחות טובה נפשית, זו הסיבה שזה נגמר והתגרשנו. היו ניסיונות לקאמבקים שלא צלחו אחרי 'האח הגדול'. אתה נכנס לטירוף ורכבת הרים, שאתה לא באמת יכול לבנות משהו בצורה אותנטית ושקולה, וזה הפריע לנו. אני מאחל לעצמי אישה כמו גרושתי גם במערכת היחסים הבאה שלי, אבל אני עדיין צריך לעבור תהליך".

אורי נגר לאחר שעזב סופית את ביתו עם גרושתו // צילום מסך מתוך אינסטגרם

מה לדעתך לא עבד שם? יש משהו ספציפי שאתה יכול להצביע עליו?
"אימפולסיביות ואגו, שני דברים שאני צריך לעבוד עליהם עם עצמי כדי לתקן אותם שמאוד משפיעים על מערכות יחסים. אני צריך להכיר את עצמי, את הלבד שלי. אני מכיר אותו יותר לאחרונה, אבל עדיין יש הרבה פיתויים ורעשי רקע. אחרי התוכנית, הכל מגיע יחסית בקלות, אבל קשה נורא לאמוד דברים. אתה מוצא את עצמך תוהה אם זה מגיע מהפרסום, מהכסף, מהנראות, או שזה תכליתי ומבוסס ומגיע עם עומק. אתה נהייה מאוד סקפטי לגבי כל דבר שמתחיל, ולכן זה גם נגמר מאוד מהר".

ייתכן שאתה מפחד להיות בזוגיות מאז "האח הגדול" כי אתה חש שאולי נשים מחפשות להיות איתך כי אתה מפורסם?
"לא, אני באמת לא חושב שמחפשים להיות איתי בגלל הפרסום, אני לא עומר אדם ולא איל גולן, אני בסך הכל עוד אחד שהיה בתוכנית ריאליטי. כשפונים אליך באינסטגרם, לא באמת מכירים אותך ויודעים מי אתה. קרה שפנו אליי ויצאו דברים, אבל זה לא התפתח לדברים רציניים כי לא הייתי במקום הזה. היום אני יותר שם. אני בן אדם מאוד זוגי, ואחרי התוכנית הייתי מה שנקרא רווק מדובר, אבל דווקא זה גרם לי לפקפק ברווקות ולא להעריך את זה. זה רגעי וטכני, מרגישים נורא את הריקנות. זו אשליה. זוגיות בעיניי היא הבסיס להכל. להצלחה, ליציבות – כלכלית ונפשית".

אתה מדבר המון על האהבה שיש לך עם גרושתך, אולי אתה בעצם מחפש שוב מישהי בדמותה? ואם כן, אז למה שהפעם זה יעבוד לעומת הפעם הקודמת?
"זה לא עבד עם ירדן בגללי ולא בגללה, אני האשם היחיד. זה יעבוד ברגע שאשלים עם עצמי, שאהיה שלם עם עצמי ושאגיע למקום שאני רוצה להיות בו. מבחינת האישה שארצה להיכנס איתה לזוגיות – אני מחפש אישה טובה, אישה של בית, פחות מישהי שתצא ותשתכר, ויותר מישהי שנבשל ביחד, נשתה יין ונצפה בנטפליקס. מישהי שתקבל את הבנות. היא לא תאהב אותן כמו אמא שלהן, כי אמא יש רק אחת ואני גם אבא מאוד פעיל, אבל בפירוש מישהי שתקבל אותן".

"בן אדם מאוד זוגי". אורי נגר (ארכיון), צילום: רן יחזקאל

היית יוצא עם מישהי מפורסמת? כי אחרי "האח", היו שמועות על זוגיות שאתה נמצא בה.
"שמועות הן שמועות", הוא מבקש להבהיר (כזכור, לאחר שיצא מבית "האח הגדול", שמו נקשר בזה של שרית פולק, זוגיות שהוכחשה כשהשניים הבהירו כי מדובר בחברות קרובה בלבד, ע"ח). "זה מידע שמישהו העביר למישהו וככה זה התגלגל. בסופו של יום זה לא קשור למה היא, אלא למי היא".

מהי הזוגיות האידיאלית מבחינתך? יש לך איזשהו מודל לזוגיות?
"זה אולי יצחיק אותך, אבל הייתי רוצה להיות בזוגיות כמו שהייתה לי, בלי רעשי הרקע ובלבולי המוח. כשהיינו בזוגיות טובה, היא הייתה מושלמת. זוגיות שהיא מכבדת, מכילה ותקשורתית, כזו שיש בה ספייס. כל אחד עם הבילויים שלו והדברים שלו, אבל גם עם הביחד. אני רוצה להיות במקום שהייתי בו לפני שלוש-ארבע השנים האחרונות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר