עינב בובליל פותחת על הזוגיות עם בעלה: "אם היו שואלים אותי לפני עשור - כנראה התשובה הייתה אחרת"

אושיית הרשת התבקשה לשתף בעצות שלה לזוגיות טובה, ועל הדרך שיתפה בקבלתה את בעלה על כל יתרונותיו וחסרונותיו • "סבלנות רבה, שום דבר אחר לא עוזר"

עינב בובליל. צילום: אור גפן

עינב בובליל שלפה אמש (מוצ"ש) את כובעה הלא רשמי בתור יועצת זוגית לעוקבותיה, והקדישה לא מעט מסשן השאלות והתשובות המסורתי שלה למערכות יחסים ולניהול נכון של קשר רומנטי.

היא התבקשה להעניק טיפים מניסיונה לטיפוח זוגיות יציבה ולהתמודדות עם חילוקי דעות, ובתשובתה חלקה באתגרים הגדולים שהיא בעצמה נאלצה לצלוח לאורך השנים שבהן היא נשואה לאבי ילדיה אלי בניסטי.

"טיפים לזוגיות, איך אפשר לחיות עם נחת הרוח של הבעל ולא להתעצבן?", נשאלה בובליל, שלא פעם מציינת בחשבונה את חוסר שביעות רצונה מאדישותו של בעלה.

צילום מסך אינסטגרם

"אם היית שואלת אותי לפני עשר שנים, כנראה התשובה הייתה אחרת", ציינה בובליל בפתח תשובתה. "אבל מכיוון שאני מתמודדת עם בעל כזה כבר 15 שנה, ואחרי אינספור ניסיונות, מלא עצבים, מריבות, צעקות, חוסר הבנה ומה לא - אגיד לך מה הכי טוב לחיים טובים, שלווים ויפים יותר: פשוט להבין ולקבל (בדגש על לקבל) שזה האדם, זה האופי שלו, זה מי שהוא. אין אדם מושלם, והוא לא צריך להיות כמוך או כמוני. היום אני צוחקת על זה. אני פשוט ממתינה בסבלנות רבה לכל דבר, כי שום דבר אחר לא עוזר. למדתי לקבל את זה!".

בובליל נשאלה גם מה לדעתה הוא הסוד לזוגיות טובה. "אני מרגישה שאנחנו רבים בלי סוף בגלל הילדים", שיתפה גולשת. "גם אם רבים, זה לא אומר שהזוגיות לא טובה", פסקה עינב.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Einav Booblil | עינב בובליל‎‏ (@‏‎einavbooblil_benisti‎‏)‎‏

"הבסיס לזוגיות טובה הוא להבין ולקבל את הצד השני. ללמוד להכיר את היתרונות ואת החסרונות, לדעת לריב ולא לעבור את הגבול. לכבד, לפרגן, לתת זמן איכות לבד, לעשות דברים יחד, לא לוותר על הלבד שלכם. גם אני ואלי רבנו מלא כשהילדים היו קטנים יותר. מי יקום בלילה, מי יישן צהריים בשבת. 'אני עשיתי בבוקר, עכשיו תורך'. בחופשות איתם רבנו מלא, אבל כשהבסיס חזק ויציב אפשר להתגבר על זה ולהגיע להבנות. הרבה סבלנות. זוגיות זו עבודה לא פשוטה".  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר