מיכל הקטנה מבהירה: "אני אישה נשואה במשבר"

אחרי העליות והמורדות בחיי הנישואין של כוכבת הילדים נראה כי האהבה שוב מנצחת • "אני וניר זה זיווג משורש הנשמה"

מיכל הקטנה וניר ויצמן. צילום: ניר פקין

בין הופעה להופעה, מיכל ויצמן (הלא היא מיכל הקטנה) ביקשה אמש (ראשון) לפתוח שוב את ליבה ולשתף את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם בסשן שאלות ותשובות.

"הרבה זמן לא דיברנו", נתנה ויצמן את האות לפתיחת הסשן, והגולשים כהרגלם לא אכזבו בשאלות אישיות שכללו בעיקר תהיות על הסטטוס הזוגי שלה לאור המשבר המתמשך ביחסיה עם בעלה ניר ויצמן.

התאהבות ממבט ראשון. מיכל הקטנה, צילום: אפרת אשל

"את וניר התגרשתם?", נשאלה ויצמן וביקשה מיד להבהיר: "אני וניר לא התגרשנו. אנחנו נשואיםץ אנחנו הורים ל-6 ילדים מדהימים. לפני שנתיים וחצי ילדתי את נאיה שלנו. לא התחתנתי והבאתי 6 ילדים בשביל להתגרש", המשיכה וכתבה ואז הסבירה מה בכל זאת עובר על השניים בגזרה הזוגית.

"אני וניר יחד 25 שנים וכעת אנחנו במשברון כמו כל זוג נורמלי. יש בינינו אהבה גדולה, אהבה אמיתית. התאהבנו ממבט ראשון. הביחד זה הכוח שלנו. חודש ניסן - חודש ניסים. אני מתפללת יום יום לשלום בית אמיתי כי אני וניר זה זיווג משורש הנשמה. מכל משבר שידענו צמחנו והתחזקנו. רק האהבה בסוף מנצחת", סיכמה כשבשתי שאלות נוספות בהן נשאלה על גירושים וזוגיות הבהירה שוב כי היא נשואה.

כשנשאלה בהמשך מתי תצא עם הרצאה, ויצמן סיפרה כי היא עובדת עליה אך זו מתעכבת בגלל המלחמה.

"הלב נשבר כל יום מחדש וההלם עוד נוכח", כתבה והוסיפה עד כמה התהליך ממלא אותה כמי שכילדה חייתה בפחד תמידי שאינה טובה מספיק.

"מאז שאני זוכרת את עצמי אני עובדת בזה שיאהבו אותי. כילדה חייתי בפחד שאני לא מספיק טובה ואף אחד לא נתן לי את הצ'אנס להכיר אותי באמת. עם השנים מצאתי דרכים יצירתיות להשאיר חותם על אחרים בצורה מאד פשוטה - פשוט להיות אני. הכי אני כמו שאני עם עצמי מול המראה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר