מעיין אשכנזי. צילום: אור גפן

"אני יודעת מה נכון לי": הכוכבת שביטלה את חתונתה פותחת את הלב

מעיין אשכנזי נשאלה באינסטגרם על חיי האהבה שלה, וגילתה שאין לה בעיה להיות זו שפונה ראשונה לבני זוג פוטנציאליים: "אני מאוד בררנית ולא מתפשרת" • כשנשאלה איך זה להיות לבדה, הגיבה: "אני אוהבת את זה, אבל לא תמיד כיף לישון באלכסון"

כוכבת הריאליטי מעיין אשכנזי פצחה אתמול (שבת) בסשן שאלות ותשובות עם 232 אלף עוקביה באינסטגרם, כשחלק לא מבוטל ממנו עסק, איך לא, בחיי האהבה שלה, לאחר שביטלה בחודש יוני האחרון את חתונתה ונפרדה מבן זוגה לשעבר, הכדורגלן דור חי חמו.

במהלך הסשן, פתחה יוצאת "האח הגדול" ו"הישרדות" את הלב, וסיפרה מדוע היא מעדיפה להיות זו שתתחיל עם גברים שמוצאים חן בעיניה, למה היא חושבת שבן זוגה החדש צריך להיות מבוגר ממנה וכיצד זה מרגיש לה לגור לבד.

"איך אפשר להיכנס ללב שלך?", נשאלה שוב ושוב אשכנזי, שבחרה להשיב על כך ארוכות. "מודה שקשה", כתבה. "אני אישה מאוד בררנית ולא מתפשרת, ואחרי כל מה שעברתי בחיי אני יודעת בדיוק מה מגיע לי, נכון לי והכי מדויק עבורי, ולכן עדיף שזה יבוא ממני. כלומר, אם גבר מצליח לתפוס לי את העין ואני נמצאת באיזשהו מקום והנוכחות שלו תפסה אותי וגרמה לי לסקרנות ועניין – אז פשוט אגש אליו. אני מעדיפה להתחיל, ככה אני יודעת שיש לי עניין וזה יסקרן אותי. כל ההודעות פה באינסטגרם, ועוד כוס יין בבר ועוד זר מחוץ לדלת זה מאוד משעמם ובנאלי".

הסטורי של אשכנזי // צילום מסך מתוך אינסטגרם

הסטורי של אשכנזי // צילום מסך מתוך אינסטגרם

"רומנטיקנית?", ביקשו הגולשים לדעת בהמשך. "הכי שיש, והייתי רוצה שגם בן הזוג שלי יהיה רומנטיקן. בעיניי זה חשוב ויפה לעשות מחוות אחד לשנייה ולהעניק תשומת לב", קבעה.

בהמשך, נשאלה אשכנזי אם משנה לה מהו גילו של האדם שאיתו תצא, שאלה שככל הנראה נשאלה על רקע היותו של חי חמו צעיר ממנה בשלוש שנים. "נוכחתי לדעת שזה מאוד משנה. אני חושבת שיש הבדל מאוד גדול בין מישהי בת 33 לגבר שיותר קטן ממנה בכמה שנים, אנחנו לא באותו ראש ולא באותו מקום. גבר מקסים בן 28 התחיל איתי השבוע. על פניו זה נראה מאוד מסקרן ואיכותי, אבל פסלתי אותו אוטומטית בגלל הגיל. אני יודעת שהיום אני רוצה מישהו יותר מבוגר ובוגר ממני".

אפשר גם וגם: מעיין אשכנזי במסר לעוקביה // צילום מסך מתוך אינסטגרם

כשנשאלה אשכנזי מתי היא תתחיל לרצות את עצמה ותפסיק לרצות אחרים מכיוון ש"נראה שאת הולכת לאיבוד", היא הגיבה בצורה תוקפנית: "סליחה, אנחנו מכירים? למה בדיוק אתה חושב שאני הולכת לאיבוד? אני לא קוראת לזה לרצות, אני קוראת לזה שיש לי נתינה מאוד גדולה לאחר. אני חושבת שמה שכתבת יכול להעיד רק אדם שקרוב אליי ומכיר אותי, ולא מישהו שמכיר אותי דרך הרשתות החברתיות".

לסיום, הגולשים שאלו את אשכנזי איך היא מרגישה לגור לבדה, ועל כך השיבה בתשובה מפתיעה: "אני חצויה, כי אני מאוד אוהבת את הלבד שלי. כיף לי, נעים לי ושקט שלי, אבל לפעמים כשמגיע הלילה זה לא תמיד כיף לישון באלכסון. אני גם גרה קומה ראשונה, אז לאור המצב הביטחוני זה בכלל קצת מפחיד".

הסטורי של אשכנזי // צילום מסך מתוך אינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו