מה קרה כשמעצבי העל התאהבו בחיות מחמד ?

"לואי ויטון" החליט לצרף כלבים וחתולים ללוגו האייקוני שלו ו"מוסקינו" עיצב קולקציה המיועדת להולכים על ארבע • חמוד או טיפשי?

מוסקינו ו-H&M // צילום: הנס מוריץ

מותג העל, "לואי ויטון", משיק בימים אלה קולקציית קפסולה ייחודית שלקוחות לא רגילים לראות בדרך קבע בחנויות החברה. הקולקציה המפתיעה כוללת תיקים וארנקים עליהם מוטבעים איורים של חתולים וכלבים, לצד הלוגו האייקוני של המותג. 

מדובר בקולקציה שנעשתה בשיתוף פעולה עם גרייס קודינגטון, לשעבר המנהלת הקריאטיבית של ווג האמריקני ויד ימינה של העורכת הכל יכולה, אנה וינטור.


View this post on Instagram

A post shared by Louis Vuitton Official (@louisvuitton) on

Nov 2, 2018 at 3:00pm PDT

קודינגטון, שנחשבה לג'ינגי'ת המיתולוגית של מגזין האופנה, פרשה מתפקידה לפני כשנתיים, אך מי שהמשיך לעקוב אחריה ברשת האינסטגרם, הכיר את איורי החתולים המפורסמים שלה, שמתעדים את חיות המחמד שהיא מגדלת בדירתה במנהטן.

כעת, האיורים של קודינגטון המוכשרת באים לידי ביטוי בקולקציית ארנקים, צעיפים ,נעליים ,תיקים ומגוון אקססוריז ייחודים שבית האופנה היוקרתי משיק בימים אלה. 


View this post on Instagram

A post shared by @therealgracecoddington on

Apr 28, 2017 at 9:26am PDT

בעקבות הבאז התקשורתי שנוצר מהחיבור בין שני הגורמים, הביקוש לתיקים נמצא בשיאו וברשתות החברתיות כבר מוצגים סרטונים של התיקים, הנעליים והארנקים עם התוספת הקיטשית-מתוקה. 

עוד מותג שנדבק בלהט של "לואי ויטון" לחיות מתוקות, הוא בית האופנה "מוסקינו", שבימים אלה משיק אף הוא קולקציית תיקים עליהם מוטבעת דמות דובי חביב. בית האופנה האיטלקי אף הרחיב את המגמה ועיצב קולקציה המיועדת לכלבים עצמם, במסגרת שיתוף הפעולה עם רשת H&M  - שתגיע לארץ החל מהשבוע הקרוב. 


View this post on Instagram

A post shared by Moschino (@moschino) on

Nov 3, 2018 at 9:27am PDT

כזכור, ג'רמי סקוט, היועץ הקריאטיבי של "מוסקינו", עיצב קולקציית קפסולה לנשים, גברים (וכלבים) עבור H&M, רשת האופנה השוודית הידועה במחיריה הנגישים. 


ביגוד לכלבים של מוסקינו ו-H&M // צילום: הנס מוריץטעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר