בעוד שבועות האופנה הרשמיים לשנת 2019 מתחילים רק ב-7 בפברואר בניו יורק, בשבוע שעבר התקיים שבוע האופנה של קופנהגן, דנמרק, וזה היה אחד השבועות המעניינים והטרנדיים בתעשיית האופנה העולמית.
על המסלול הציגו מותגי אופנה מקומיים מלאים בסטייל נשי וייחודי, בהם המותג ROTATE עליו סיפרנו לכם לאחרונה, GANNI, Stine Goya, Cecilie Bahnsen ועוד.
מי שבלטו במיוחד בשבוע זה הם אורחי התצוגות, שלבשו אופנת רחוב נהדרת, מה שהפך לנושא המדובר ביותר במגזיני האופנה הנחשבים בעולם. במגזין ווג נכתב: "אושיות האופנה בשבוע האופנה בקופנהגן הם מאסטרים בשילובי פרינטים וצבעים, צריך לקחת מהם השראה". הקהל האופנתי שפקד את התצוגות והמסיבות הציגו מראות נועזים, צבעוניים, אלגנטיים ושיקיים במיוחד.
בין בלוגריות האופנה הבולטות שהגיעו לתצוגות היו אמילי סינדלב, דרג'ה באראניק, מטילדה גוהלר, ג'נט פריס מדסון וטינה אנדראה.
בלה חדיד היא הפנים של קמפיין אביב של מייקל קורס
מותג האופנה האמריקני מייקל קורס בחר באיט גירל הלוהטת ביותר בתעשיית האופנה, בלה חדיד, להיות הפרזנטורית של קולקציית אביב קיץ 2019.
הקולקציה נקראת Jet, Set, Go. קולקציה שפונה לאישה עסוקה שיודעת לשלב בין עסקים ופאן. מעצב האופנה מייקל קורס אמר למגזין הארפר'ס בזאר: "בלה חדיד היא הג'ט סטארית האולטימטיבית בעיני. היא כל הזמן בעשייה, מעודכנת מאוד, רלוונטית, מדליקה והרפתקנית".
לצילומי הקולקציה צולם גם קליפ קצר, שם רואים את חדיד רוקדת ומקפצת עם חיוך גדול. הקולקציה מציגה אופנת רחוב אמריקנית קלאסית, כשבין הפריטים הבולטים תוכלו למצוא תיקי פאוץ' גדולים, מכנסי חאקי נוחים, הדפס צבאי, ג'ינסים וגופיות סבא. פריט שאהבנו במיוחד בקולקציה הוא מגבות הבריכה הממותגות בלוגו המותג. אנחנו כבר מצליחים לדמיין את האחיות חדיד נהנות ממנו בחופשות טרופיות מסביב לעולם.
גוצ'י חוגג את תקופת הוליווד הזוהרת של שנות ה-50
אלסנדרו מישל, המעצב הראשי של בית האופנה האיטלקי גוצ'י, החליט יחד עם צוות המותג, להפוך את התעשייה ההוליוודית לקמפיין נוצץ ומרשים לקולקציית אביב 2019.
צלם האופנה האגדי גלן לושפורד צילם קמפיין שכולו הומאז' מדויק וצבעוני לסרטים הוליוודיים קלאסיים של שנות ה-40 וה-50. בין הסרטים ששימשו השראה: "נערת שער" עם מרילין מונרו, "אמריקני בפריז", "אין עסקים כמו עסקי השעשועים" ו"שרים בגשם".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו