הפטרייה שלך חזרה: בלה חדיד בקאמבק

מי הגיע לתצוגה של YSL? בערך כולם! שגיא לירן עם הלוקים הבלתי נשכחים והקולקציה שאתם חייבים לראות

שגיא לירן על תצוגת האופנה של YSL

שבוע האופנה בפריז נפתח בתצוגה נוצצת במיוחד של המותג סאן לורן, שמשכה אליה את מיטב השמות החמים. בין האורחים בשורה הראשונה נצפו דוגמנית העל האייקונית קייס מוס, לני קרביץ שהגיע בחליפת אובר סייז שחורה של המותג ונראה מדהים בגיל 60 ובתו, השחקנית והבימאית זואי קרביץ.

קייט מוס, צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images
לני קרביץ, צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images
זואי קרביץ, צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

השחקנית גווינת' פאלטרו, דוגמנית העל רוזי הנטינגטון-וייטלי, בלוק מהפנט מהקולקציה האחרונה של המותג, השחקן רמי מאלק וכמובן רוזה מלהקת בלאקפינק, שלגמרי גנבה את ההצגה במעיל פרוותי של המותג ומלא אאטיטיוד של סופרסטארית.

גווינת' פאלטרו, צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images
רוזי הנינגטון-וויטלי,
ראמי מאליק, צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

איב סאן לורן היה מבתי האופנה הראשונים ששברו את הגבולות המסורתיים שהיו בין גברים לנשים באופנה וב-1966 הציגו חליפת טוקסידו לנשים, מה שנחשב עד אז פורץ דרך.

התצוגה נפתחה בחליפות אובר סייז שמזוהות עם המותג וממשיכות את האסתטיקה שנראתה של תצוגת הגברים האחרונה שלהם, אבל מהר מאוד נכנסו לוקים יותר רכים ורומנטיים עם חצאיות דרמטיות ומעילי עור וזמש שמשלימים לנו עוד זוית על מי אשת הסאן לורן האולטימטיבית.

בלה חדיד, צילום: Francois Durand/Getty Images

הכותרות ברשת כולם התלהבו מחזרתה של בלה חדיד למסלול אחרי היעדרות של שנתיים מתצוגות. אבל כידוע אנחנו לא בצד המפרגן של עוכרת ישראל, אז אפשר להמשיך הלאה.

מה שבטוח, מעניין לראות מי יהיו הכוכבות אמיצות הראשונות שיגיעו לשטיח האדום בחליפת אוברסייז במקום שמלת ערב מוגזמת.

נושאים חמים