מי מאיתנו לא העריצה את קלי טיילור ודונה מרטין מ"בוורלי הילס 90210" בילדות? אם התשובה שלכן היא 'גם אני!', כנראה אתן שייכות לדור ילדי שנות ה-80 וה-90. דורות שגדלו על סדרת הנוער האייקונית "בוורלי הילס 90210".
היום (שני) שתיים מהכוכבות הגדולות ביותר של שנות ה-90, ג'ני גארת (קלי טיילור) וטורי ספלינג (דונה מרטין), שכיכבו בסדרת הנעורים האייקונית בוורלי הילס 90210, הצטלמו לקמפיין החדש של הילדים של קסטרו. השתיים הגיעו אמש לישראל ליומיים בלבד, שבמהלכם הן נמצאות במלון הילטון בתל אביב.
הסדרה, שהתרחשה בלוס אנג'לס ארצות הברית, שהיום הייתה חוגגת 29 שנים, הייתה סדרת הנעורים הטלויזיונית המצליחה ביותר בעולם, עם שש דמויות שהפכו לאייקונים של שנות התשעים, הן בנושאים הנועזים שבהם התמקדו בסדרה ובעיקר בזכות הסטייל האופנתי. מי שגדל על הסדרה לא קיבל רק 10 עונות של דרמה מעולה ומרגשת, הוא קיבל גם 10 עונות של השראות למראות טרנדיים ואופנתיים שרלוונטיים עד היום.
ברשת האופנה קסטרו ידעו לזהות את מגמת התחזקות הטרנדים של שנות ה-90, שהיום בולט מתמיד, והחתימו פרזנטוריות חדשות לקמפיין הילדים של קסטרו: ג'ני גארת, מי ששיחקה את דמותה של קלי טיילור, הנערה הבלונדינית, מלכת השכבה האייקונית הנצחית, ואת טורי ספלינג, מי ששיחקה את דונה מרטין האגדית, שהייתה מעצבת אופנה. שתיהן לוהקו לפרסומת החדשה כאימהות של הילדים של קסטרו.
View this post on InstagramMar 26, 2019 at 9:42am PDT
לא רק התחזקות הטרנדים משנות ה-90 החזירה את הרלוונטיות של הסדרה. גם מותו הפתאומי והמצער של אחד השחקנים הבולטים בסדרה, לוק פרי, ששיחק את דמותו של דילן מקיי, החיה מחדש את חזרתה של הסדרה הממכרת אל המסך הביתי שלנו.
איך זה מרגיש לדגמן ביחד?
ג'ני גארת': "זה מרגיש נפלא לדגמן ביחד שוב. עבר המון המון זמן מאז שעשינו משהו כזה ביחד". טורי ספלינג: "זה באמת מדהים לעבור חוויה כזאת כיפית עם החברה הכי טובה שלי. אנחנו חברות כבר 30 שנה, שתינו מאוד אוהבות אופנה וילדים, כך שהחיבור הוא מדויק".
איך הייתן מגדירות את הסטייל שלכן?
בתשובה לשאלה זו הבנות החליטו להגדיר את הסטייל של השנייה. גארת': "טורי תמיד נראית סופר גלאם, מושקעת ונשית. הכל תמיד מאוד במקום, בין אם זה האודם האדום, המראה הכללי תמיד זוהר וסופר אופנתי". ספלינג: "ג'ני היא מהאנשים ברי המזל האלה שלא משנה מה היא לובשת, היא תיראה מדהים. הסגנון שלה הוא מאוד קזו'אלי ואופנתי, היא פשוט זורקת על עצמה משהו ויוצא לה מושלם, בלי שהיא חושבת על זה. אני, לעומת זאת, משקיעה המון זמן ומחשבה על המראות שלי, ואז כשאנחנו נפגשות - היא עדיין תיראה יותר בסטייל ממני".
כמה אופנה היא אישיו בחיים שלכן?
ספלינג: "אופנה פעם הייתה הכול בשבילי, זה היה החיים עצמם עד שנולדו לי ילדים. אני חולמת עכשיו על הרגע שבו אוכל לשכב על הספה עם מגזינים של ווג ופשוט לדפדף בהם. היום עם הילדים אני פשוט לא מגיעה לזה, אבל בהחלט מדובר במשהו שהוא מאוד חשוב בחיים שלי ואני מתעסקת הרבה בנושא לפני אירועים חשובים".
גארת' לעונת ספלינג אומרת: "אופנה זה לא עניין בחיים שלי. אין לי התעסקות בנושא ואני מעדיפה לתת לצוות המקצוענים בתעשייה שהם כל כך מוכשרים להחליט בשבילי איך כדאי לי להראות".
View this post on InstagramJun 29, 2018 at 4:35pm PDT
מגמה של הבאת כוכבים מהעולם
הבחירה בשתי כוכבות שמייצגות את האופנה האייקונית של שנות ה-90, הן היום אימהות לילדים ומובילות בעולמות הלייפסטייל בארצות הברית. קסטרו הצליחו ליצור את הריגוש האולטימטיבי לאימהות שקונות היום את הבגדים לילדים, שהיו ילדות בזמן ששודרה הסדרה.
הגעת הכוכבות לארץ לצורך צילומים של קסטרו היא מגמה של החברה. רק לא מזמן הוטס ברקאי הרדל, מוראט מהכלה מאיסטנבול, לצורך צילומים עם רותם סלע. בשיחה עם החברה נאמר ל"ישראל היום": "אנחנו בעולם בין-לאומי גלובלי. הכוכבים מחו"ל הם גם הכוכבים שלנו. זה כבר לא רק עולם קומי של כוכבים מישראל, וצריך לדבר לכל הגילים עם הכוכבים שאוהבים ומרגשים אותנו מכל העולם, נוסף על הפרזנטורים שיש לנו בישראל. זו עבודה משותפת".
עוד נמסר מהחברה כי יהיו עוד הרבה הפתעות מחו"ל בהמשך, וכן יהיו הרבה הפתעות עם הכוכבים שלנו".
הקונספט של הקולקציה החדשה הוא "סיפור אהבה מתוק", שבתוכו עוצבו מיני-קולקציות בחמישה סגנונות שונים:
קבוצת Princess & Prince - קבוצה רומנטית שבמרכזה מראה ילדי הפרחים, בצבעוניות טבעית המבוססת על גוון השמנת, יחד עם כתום חמרה, פיסטוק, חרדל וגווני ירוק. הפריטים מחומרים טבעיים מעוטרים ברקמות פרחים במראה של עבודות יד, יחד עם בדי טלאים והדפסי דינוזאורים וקיפודים. כובעי קש וסרטי ראש פרחוניים וכובשי לב משלימים את המראה המתוק והנוסטלגי.
מראה Rock מגיע בגווני שחור, לבן, חרדל, ורוד מעושן וכחול שמיים, שעוטפים העונה את הקבוצה הרוקיסטית של קו הילדים, שעוצבה במראה של גדולים, גזרות וקווי חתכים מתרחקים מהגוף, מראה גרפי המתאפיין במוטיבים כגון פסים עבים, איורי ציפורים וינשופים, כיתובים וגרידים של משבצות.
Cool היא עם דגמים קיציים ומרעננים במיוחד. המראה גרפי ומבוסס על גווני אדום, ורוד, כחול, תכלת, יחד עם משחקי פסים, הדפסי דגים וגם פרחים במראה נקי. קבוצת Color סופר צבעונית המאירה את הקולקציה עם זריקת צבע ועושר מלא משחק.
Active קסטרו עוצבה לשעות הפנאי ולחוגי הספורט השונים. בבסיס הקבוצה הצבע השחור, עם נגיעות ניאונים קיציים: בקו הבנות ניאון קורל, ובקו הבנים ניאון צהוב וזוהר.
העונה אל קו האופנה המצליח מתווספים גם מבחר של אביזרים שנוצרו במיוחד לכל קבוצה עיצובית: נעליים, סנדלים, קולקציית כובעים כובשת לב, תיקים ואביזרי שיער וגם תכשיטים. בתזמון מושלם עם פתיחת עונת הרחצה תוצג גם קולקציית בגדי הים לתינוקות ולילדים, שהעונה גדלה משמעותית ומבטיחה קפיצה מרעננת ומתוקה מתמיד אל קיץ חדש.
טווח המחירים של "הילדים של קסטרו": 19.90-229 שקלים, ניתן להשיג בחנויות קסטרו ובאתר.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו