ביונסה לוהטת באדידס

חיכינו וציפינו לקולקצייה של ביונסה לאדידס ולא התאכזבנו • וגם: שת"פ בין ג'יג'י חדיד וריבוק ודואה ליפה לפפה ג'ינס

לפני כ-15 שנים גילה עולם האופנה את הכוח הכלכלי והשיווקי של שיתופי פעולה מסחריים במהדורות מוגבלות, והוליד את המושג ״קולקציית קפסולה״. בראשית היו אלו קולקציות משותפות של מעצבי על עם מותגי מאס פרודקשן. קרל לגרפלד שהיה אז המנהל הקריאטבי של שאנל שיתף פעולה עם ענקית הקמעונאות h&m, ב2004, סטלה מקרתני פצחה בשיתוף פעולה עם אדידס שהפך לקו קבוע, ובשנים האחרונות אנחנו עדים ליותר ויותר שיתופי פעולה גדולים עם אייקוני אופנה וסטייל, כוכבי פופ מכל הסוגים- מהקרדשיאנס ועד ביונסה. 
בעוד קווי אופנה עצמאיים הנושאים את שמם של כוכבים כאלו ואחרים התגלו לעתים קרובות כסתמיים למדי, דווקא הקולקציות המשותפות מולידות פריטים בעלי איכויות עיצוביות של ממש ומביאות ערך אמיתי לשוחרי האופנה. ממש החודש יצאו שלושה שיתופי פעולה שראוי לדבר עליהם.

Ivy park x Adidas 

הקו של ביונסה הוא דוגמא מובהקת לליין אופנה חביב ותו לא, שבשיתוף פעולה עם טובי המעצבים של אדידס הוליד קולקציה מצוינת, מהודקת ומפתה שמאוד מתחשק לשמור בבית למזכרת. ההבטחה בבסיס הקולקציה המשותפת היתה שאפתנית- השקה מחדש של המותג המנומנם של הזמרת בחסות אדידס. 
הקולקציה הושקה בכל העולם באותו רגע, ב18/1/2020, לאחר משחק מקדים ממושך למדי עם העוקבים של ביונסה. הכוח השיווקי של השת״פ התגלה וכאשר נחשף סרטון הקמפיין בכיכובה של הזמרת בעמוד האינסטגרם שלה, והפך לויראלי בן רגע עם מעל 4 מיליון צפיות ושיתופים בתקשורת וברשתות החברתיות.

אז מה יוצע למכירה במהדורה מוגבלת של הקולקציה הזו? מגוון פריטי לבוש הכוללים חליפות ריצה, טייצים, מעילים, טופים בגזרות מיוחדות, בגדי גוף וסניקרס בצבעוניות אחידה של אדום-סגול ובורדו עם כתום, בשפה אחידה ומהודקת. 
ההשראה לקולקציה נעוצה בסיפורם של טייסי מלחמת העולם השנייה, אשר בכוחותיהם השתלבו לראשונה בהיסטוריה האמריקאית גם טייסיים שחורים. זו הייתה הפעם הראשונה שטייסים אפרו אמריקאים שיחקו תפקיד משמעותי במלחמה תחת ממשל ארצות הברית אשר הוביל לשינוי היסטורי לקהילת השחורים בארצות הברית. הקולקציה נותנת טוויסט עדכני לחליפות הטיסה המקוריות של הלוחמים ולבגדי האימונים שלהם והתוצאה מוצלחת מאוד.
מאז חודש אפריל, שבו נחשף השת״פ באופן רשמי ההכרזה גרמה למניית adidas לנסוק בשני אחוזים, מעניין כיצד תשפיע על המאזן השנתי והאם צפוי שיתוף פעולה מתמשך כמו זה שנולד בין סטלה מקרתני לאדידס לפני 15 שנה.
ניתן להשיג בחנויות אדידס בסניף דיזינגוף סנטר ובסניף TLV FASHION MALL.

טווח מחירים: 
999-249 שקלים

Reebok X Gigi Hadid

גם חברת Reebok והדוגמנית ואייקונית האופנה ג'יג'י חדיד חשפו את הקולקציה המשותפת שלהם: Reebok X Gigi Hadid לעונת חורף 2020-2019.
בשיתוף פעולה מוצלח ביותר תרמה חדיד את כישוריה וטעמה האישי, ואם תשאלו אותנו ננחש שגם את אלבומי הסקי הפרטיים של הוריה המיליונרים, כי ממש אפשר לדמיין את קרושבל באייטיז כשמתבוננים בצילומי הקולקציה. 
כאייקונית סטייל ודוגמנית מובילה, תרמה חדיד את הידע האופנתי שלה וסיפקה הרבה מעבר לחתימה על פריטים גנריים כנראה, כי הקו המדובר באמת מציע גישה אופנתית בולטת בסגנונה הייחודי, ולא נראית כמו עשרות קולקציות שכבר ראינו, בטח לא מבית האופנה של ריבוק. 
ואכן מעידה הדוגמנית כי עיצבה מגוון של פריטי לבוש ודגמי נעליים חדשים המשלבים את המורשת של ריבוק עם זיכרונות ילדותה - "נעזרתי בקולקציית הווינטג' המקסימה של ריבוק, הנשמרת בארכיון החברה. הצבעים מדהימים והקולקציה שימושית בכל עונות השנה". ואכן הקולקציה משלבת את אווירת דגמי הניינטיז של המותג עם כיוונים רעננים המושגים על-ידי שימוש בטכנולוגיה, פונקציונליות משופרת וצבעים חדשים.
הקולקציה כוללת: נעל בדגם DMX מתחילת שנות ה90 שהושק בעיצוב חדש של ג'יג'י, חליפות נשים, טופים עם כתף אחת, פאוץ', תיק גב, גרבים וכובעים.
קשת הצבעים של חאקי מדברי וכחול שמיים שולטת בקולקציה לצד השחור והלבן האל-זמניים. במיזוג אלגנטי של פונקציונליות וסטייל, הקולקציה עוברת באלגנטיות ממסלול טיולי השטח לחיי היומיום ומציידת נשים בכל מה שצריך להרפתקאות העירוניות ביותר שלהן דווקא.
הקולקציה זמינה בחנויות Reebok ובחנויות נבחרות החל מתאריך 3.12
טווח מחירים 99-350 שקלים

 

 

Dua Lipa x Pepe jeans

 לאחרונה הושקה קולקציית קפסולה ראשונה פרי עיצובה של דואה ליפה, שנבחרה לפנים של המותג בתחילת השנה. ליפה, זוכת שלושה פרסי הבריט ופעמיים הגראמי כיוצרת ומבצעת, היא השם הרותח בגזרת הפופ הצעיר ואייקון אופנה בהתהוות. 
לדברי החברה מביאה האמנית הצעירה את הסטייל למורשת של פפה גינס בחתימה אישית משלה. ליפה, ילידת לונדון שגדלה בקוסבו עשתה היסטוריה בטקס הבריט ב 2018 כמועמדת הנשית הראשונה לחמישה פרסים. היא לקחה הביתה את פרס הזמרת סולו הבריטית הטובה ביותר ופריצת השנה. בשנתיים האחרונות היא גם הייתה הזמרת הכי מושמעת בעולם כולו, אבל אחד האלמנטים הבולטים בתופעה שנקראת דואה ליפה הוא הסטייל יוצא הדופן. 
 הקולקציה של ליפה שואבת השראה מתערובת של סגנונות משנות התשעים ותחילת שנות האלפיים, הכוללת את הגלאם של דוגמניות העל של שנות התשעים, סצנת מועדני גראנג' ולוקים לפסטיבלים. ג
ם במקרה של השת״פ הזה מספרים היח״צנים שליפה חקרה את הארכיון של פפה גינס, כדי ללקט פיסים נדירים ולהוסיף את הטאץ' המיוחד שלה לקולקציית הקפסולה. לנו רוב הפריטים בקולקציה נראו דומים למדי לפריטים אחרים של המותג, לטוב ולרע, גם אם הקמפיין עצמו מוצלח במיוחד. 
פריטי המפתח של הקולקציה כוללים שמלות גינס, חצאית מיני, ז'קט ג'ינס גדול, שמלות נצנצים, חולצות לעונת  המסיבות וג'ינס בייסיק שאמור ללוות אותך, נערת המסיבות הצעירה, מהבוקר ועד הלילה. במקרה הזה דווקא יש לנו תחושה שהשם של ליפה והפנים המשגעות שלה מוסיפות בעיקר חותמת, ולא איפיון יוצא דופן או זכיר במיוחד. 
הבגדים מאוד מזכירים קולקציות אחרות של המותג, ולא באמת נבדלות מהן. זה עדיין לא מפחית ממידת האופנתיות של הפריטים בקולקציה או התאמתם לקהל היעד. 
מחירים 299-599 שקלים


View this post on Instagram

A post shared by FUTURE NOSTALGIA 2020 (@dualipa_argentinaaa) on Dec 19, 2019 at 3:03pm PST

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר