למעלה מ-400 ילדים הגיעו לאודישנים של חברת פלמינגו לקראת שבוע האופנה בתל אביב שיתקיים בחודש מרץ. מבין כל הילדים נמצאו רק כ-40 ילדים מתאימים והמותג ממשיך ומחפש מועמדים נוספים.
"מתיקות וחן של ילד לא קשורה למשקל וגובה. לצערי אימהות עדיין לא השתחררו מאידיאל היופי גם כשמדובר בילדים", אומר מפיק שבוע האופנה מוטי רייף שגם נכח באודישנים לצד יוני מייזלר, הבעלים של המותג.
.jpg)
מתוך הקמפיין של המותג // צילום: דור שרון
"ראיתי ילדות שהגיעו מאופרות, לבושות כמו נסיכות, לחלקן אפילו עיצבו את השיער, כשהאימהות מדריכות את הילדות ואומרות להן לשים יד על המותניים וללכת זקוף", אומר רייף. "כעסתי. האימהות מנחילות לילדים תפיסה מוטעית שהן גדלו עליה, והגיע הזמן שישתחררו מזה. אנחנו מחפשים מתיקות וחן, ילדים שיכבשו אותנו בכריזמה שלהם בלי קשר למשקל שלהם לגובה ולמראה החיצוני", מבהיר רייף.
לדברים של רייף מצטרף מייזלר. "הופתענו לגלות שהורים הכינו את הילדים במקום להביא אותם כמו שהם. במקום להנחיל להם חשיבה של 'תאהבו את עצמכם כמו שאתם', הם מנסים לשנות אותם בגיל כה צעיר. בסוף הכריזמה והאישיות של הילד נדחקה הצידה".
מה אתם מחפשים?
מייזלר: "אשמח לראות שלל ילדים, במיוחד בחברה שהיא רב תרבותית, עם מגוון גווני עור, מידות וגובה. הורים לילדים אלה לא הביאו את הילדים שלהם, אולי כי לא רצו שהילדים יתאכזבו אם יקבלו תשובה שלילית, חשבו מראש שאולי שאין להם סיכוי כי הם לא עומדים בסטנדרט מסויים, והאמת היא שאנחנו לא מחפשים סטנדרט".

"מחפשים מגוון ילדים" // צילום: דנה קארן
"ילדים ישמחו לראות ילדים אחרים דומים להם כדי להזדהות ולהתחבר אליהם. כמו שיש היום יותר נערות שמזדהות עם מידותיה של נועה קירל, ומבוגרות שמזדהות גם עם מראה של מידות פלאס סייז ולא רק עם מידות רזון, אין סיבה שזה לא יהיה בעולם הילדים. לצערי שם השינוי עדיין לא קיים, אך אני רוצה שנגדל דור אחר", אומר מייזלר.
רייף מוסיף, "כמעט לא ראינו ילדות מלאות. זה לא כי הן לא רוצות לעלות על הבמה ולצעוד, זה כי האימהות או החברה מסביב לא מאמינה שהן יכולות להיבחר. אומרים להן שאין להן סיכוי, וזה מקומם . אנחנו ממשיכים בליהוק ואני רוצה לקוות ולהאמין שההורים ישחררו את המחסומים ויאפשרו לילדים להיות ילדים", מוסיף רייף.
הורים שחושבים כי הילד/ילדה שלהם בעלי כריזמה ואישיות כובשת, ומתאימים להופיע על המסלול מוזמנים לשלוח תמונה ופרטים של הילדים עד 10 לפברואר למייל info@flamingonline.com
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו