בלוגרית האופנה הניו יורקית והיהודייה המצליחה בעולם, דניאל ברנשטיין בת ה-22 בלבד משיקה היום (שני) את ליין בגדי הים החדש שלה, ואנחנו רוצים הכל.
ברנשטיין ידועה בכינויה האינסטגרמי WEWOREWHAT ויש לה מספר עוקבים מכובד ביותר, למען הדיוק 2.3 מיליון עוקבים.
ברנשטיין פרסמה פוסט באינסטגרם, ובו היא כתבה שלמרות התפרצות נגיף הקורונה, היא החליטה לקיים את השקת הליין באתר שלה כמתוכנן, ולאחר מכן היא מתכננת לתרום לפחות עשרת אלפים דולרים לנפגעי הנגיף בניו יורק.
זו לא הפעם הראשונה שברנשטיין משיקה ליין בגדי ים בעיצובה, היא כבר עיצבה 4 מיני קולקציות בשיתוף פעולה עם מותג האופנה ONIA, שהיו כולם להצלחה מסחררת. הקולקציה האחרונה שהושקה בחודש מאי האחרון הפכה לסולד אאוט במהרה, ואף הכניסה לאתר המותג מיליון דולר בפחות משלוש שעות, הישג אסטרונומי שהביא את ברנשטיין לתובנה שהיא כבר יכולה לצאת לדרך עצמאית ולהשיק את הקולקציה הבאה שלה בבלוג האישי שלה SHOP WE WORE WHAT.
משפיענית האופנה החלה לעבוד יחד עם ONIA לפני ארבע שנים כשמייסד המותג, נתן רומנו, הבחין בעלייה ניכרת במכירות האונליין שלהם בכל פעם שברנשטיין פרסמה את המותג באינסטגרם.
"העוקבים שלי אוהבים לראות מוצרים שאני מעצבת קמים לתחייה מכיוון שאני משתפת אותם בתהליך מהרגע הראשון. הקולקציות תמיד מעוצבות עם התחשבות גדולה בבקשות האישיות של העוקבים בכל מה שנוגע למידות, צבעים, הדפסים וגזרות. חשוב לי לערב אותם בתהליך כדי שאני יקלע בדיוק למה שהקהל שלי מחפש וכדי שירגישו שהם ממש לקחו חלק בעיצוב הליין" אמרה ברנשטיין למגזין WWD.
הקולקציה החדשה משדרת באופן מדויק את הסטייל הנשי, הרומנטי והשיקי של ברנשטיין. תוכלו למצוא תשעה גזרות שונות של ביקיני וארבע גזרות של בגדי ים שלמים. בין הפריטים הבולטים ניתן למצוא ביקיני עם תחתונים בגזרה גבוהה וחזייה עם קאפים שמזכירה את בגדי הים הקלאסיים משנות ה-50 שלבשה האיט גירל הנצחית מרילין מונרו.
בנוסף, תוכלו למצוא ביקיני עם חזיות בצורת לב, משולשים וגם בגזרת גוזייה למי שמחפשת כיסוי נוח יותר. אהבנו במיוחד את הביקיני עם השרוולים התפוחים, אופציה נהדרת ומחמיאה למסיבות בריכה שניתן גם לשלב עם ג'ינס קצר לים, ואת בגד הים השלם שנקרא "וואן פיס" של דניאל, בו משולבת חזיית מרילין מונרו וגם חגורת מותן שיוצרת מראה מחמיא ונשי.
על קולקציה זו ברנשטיין משיקה היום גם בגדי נופש שתוכלו לשלב מעל בגדי הים, שכמובן מתאימים במדויק ונראים שיק, בהם שמלות מיני קיציות, חצאיות מידי עם מלמלה, שמלות מקסי פרחוניות מכותנה וסט נועז של חולצת בטן קשירה עם שרוולים תפוחים ארוכים עם מכנסון קצר תואם שאהבנו במיוחד.
ההשקה מתקיימת לאחר כמה ימים מרגשים מאוד של המשפיענית, שרק בשבוע שעבר השיקה קולקציית אופנה ראשונה בעיצובה הנושאת את שמה, בשיתוף פעולה עם רשת אופנה הענקית מייסיס. הקולקציה הכניסה ביום הראשון בלבד 2.5 מיליון דולר תוך שעות ספורות.
מגזין פורבס כינה את ברנשטיין כ"משפעינית הסטייל האולטימטיבית", בכך שהיא מספקת לעוקבים שלה השראות אופנתיות מדהימות ברמה יומית. האיט גירל אף נבחרה על ידי המגזין לרשימת המצליחים מתחת לגיל 30, ואנחנו בטוחים שעד שהיא תגיע לגיל הזה, תעשיית האופנה עוד תשמע עליה רבות.
כל הקולקציה זמינה לרכישה בבלוג של הפאשניסטה המדוברת, ויש גם משלוחים לישראל. אנו ממליצים להזמין במהרה עם תקווה גדולה שעד שתתחיל עונת הקיץ הבידוד יסתיים וכולנו נוכל לחזור לנפוש בבגדי ים אלו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו