בימים אלה עולה לאוויר אתר אופנה חדש לכל המשפחה בשם VESTIDO (שמלה בספרדית) עם ממשק נוח וידידותי בעברית. מאחורי האתר עומדים שלושה ישראלים צעירים בשנות ה-20 לחייהם מפרדס חנה, ששמו לעצמם מטרה להנגיש את קניית הבגדים מסין לכל בית בישראל.
האתר כולל ממשק ושירות לקוחות בעברית והתאמת היצע הפריטים לטעם הישראלי. באתר תוכלו למצוא מגוון פריטי לבוש אופנתיים לכל בני הבית, כולל חיות המחמד, במחירים אטרקטיביים שנעים בין 15-250 שקלים.
טווח המידות הוא XXL - XS וחולצות ניתן למצוא במחירים שנעים בין 25-120 שקלים, ז'קטים ומעילים 60-250 שקלים, נעלים: 30-180 והלבשה תחתונה כולל מחטבים ופיג'מות במחיר של 25-80 שקלים.
בקטגוריית הגברים ניתן למצוא סווטשרטים במחיר של 30-110 שקלים, ז'קטים ב-70-140 שקלים, מכנסיים: 80-110 שקלים ונעלים במחיר של 60–150 שקלים.
גם קטגוריית הילדים והתינוקות מגוונת עם שלל פריטים החל מ-15 שקלים ועד כ-110 שקלים, בהם בגדי גוף וחליפות לתינוקות בני מספר חודשים כולל צעצועי התפתחות ופריטים מגוונים לילדים עד גיל 12 כולל סוודרים, מכנסי ג'ינס, שמלות, חולצות, נעלים ואביזרי אופנה.
שלושה חברי ילדות בני 21 מפרדס חנה עומדים מאחורי האתר, לירן גינזבורג שאחראי על כל הצד הטכני, אדם שטיינברג מנהל השיווק והפרסום של האתר ואופיר ברהולץ שאחראי על העיצוב הגרפי. בשנה האחרונה השלושה עמלו על הקמת האתר ביחד עם שותף ישראלי המתגורר בסין מזה 20 שנה ואחרי הרצה של כחודש, בימים אלה הוא עולה לאוויר באופן רשמי.
"בשנה האחרונה עלה הרעיון שלנו להתרחב, וחשבנו על כל מיני אפשרויות. ראינו שהישראלים מאוד אוהבים לשוטט באתרים בינלאומיים שלא תמיד ידידותיים למשתמש הישראלי, וגם לא תמיד נותנים מענה ראוי ומהיר אם המוצר לא מצא חן בעיניהם, ולכן החלטנו להקים אתר בעברית שיציע מגוון פריטים טרנדיים עם בגדים שמתאימים לטעם הישראלי, במחירים נגישים ואטרקטיביים", אומר שטיינברג.
לשאלה האם מדובר בניסיון להתחרות באתרים הסיניים שמאוד פופולאריים בארץ, הוא עונה כי "אנחנו לא מתחרים בהם. אנחנו אומנם כמוהם עם אתר בעברית שקל להתמצא בו, אבל השוני והדגש הוא שמדובר באתר ייעודי לישראלים. הוא לא פועל באף מדינה אחרת, ויש דגש על שירות לקוחות ישראלי. מרגע שהלקוח מזמין פריט, ההזמנה עוברת ישירות לשותף שלנו בסין שכבר מטפל בהזמנה תוך זמן קצר מול הספקים בשיתוף פעולה עם חברת ייבוא והייצוא "Asian Da Vinci" והמוצא מגיע מהר לישראל ואל הלקוח".
שטיינברג מוסיף כי כיום באתר יש למעלה מ-6,000 פריטים , כשמידי יום עולים ומתחלפים באתר כ- 150 פריטים חדשים. "התכנון בקרוב שמידי יום יעלו כ-500 פריטים חדשים ועד סוף שנת 2021 האתר יכיל כ-30 אלף פריטים לכל הגילאים ולכל המגדרים, מותג אופנה לכל בני הבית ולכל כיס".
לכניסה לאתר לחצו כאן