עיתון האופנה הנחשב ווג פרסם אתמול (שני) תמונה של השחקנית ואייקון האופנה שרה ג'סיקה פארקר והחמיא לה בסקירת "הלבוש הניו יורקי שלה", לדבריהם.
פארקר הסתובבה בעיר עם מעיל מנומר רחב, כשהיא לובשת מתחתיו שמלה בגווני כחול עם הדפסים. את הלוק הצבעוני והלא שגרתי הזה העצימה הכוכבת עם חותלות ורודות מודפסות וזוהרות ולרגליה נעליי פייטים בצבע כסף, פרי עיצובה של השחקנית, בתוספת עיטור פרח גדול.
View this post on Instagram
הלבוש הזה, שרבים היו תופסים כמוגזם וכלל לא תואם, מתואר על ידי כותבי ווג כמראה טוב המלמד שבניו יורק נשים לא צריכות להראות לבושות בבגדים שחורים כדי להרשים, אלא הן יכולות גם לצאת בביגוד אקסצנטרי וצבעוני בצורה מוגזמת ועדיין להיראות ממש בשיאן, באופנה השיקית של העיר.
התנ"ך האופנתי ערער אותנו ולכן פנינו למעצבת ולסטייליסטית ליאת אשורי לשמוע את דעתה על הלבוש. לדבריה, "שרה ג׳סיקה פארקר כנראה קבלה השראה מפאודה, אבל שם זה מגובש, מתאים ואותנטי. לעומת זאת, אצלה לא ברור השילובים וגם למה בעצם צריך כול כך הרבה סגנונות מעולמות שונים. זה שילוב מלא ברעש ובחוסר התאמה. הוא נראה מפוזר ולא מגובש (אבל לא בקטע טוב), מלא בדים וחומרים שונים שלא מתכתבים יחד, ומלא צבעים חלקים ומודפסים, כשמדובר בצבעוניות לא ברורה".
אשורי מוסיפה כי "גם למביני דבר באופנה, הלוק שלה פה לא מדויק ולא ברור. יש לנו שמלה בהדפס אתני (קצת בסגנון ״בוהו שיק״ על גבול הגלביה), מכנסי טייץ משנות ה-80 של פלאשדנס, נעלי בובה עם רצועה ואבזם גם נוצצות כאלה (של שלגיה או סינדרלה, טוב לפורים או ליומיום עם ג'ינס וטישירט) ואם כל זה לא מספיק אז גם מעיל פרווה מנומר מדהים אך לא קשור ללוק (זה כמו להגיד שהניתוח הצליח אבל החולה נפטר) אני בטוחה שהיא לא התכוונה וזה קרה בטעות, כנראה היא לא לקחה בחשבון שיצלמו אותה".