בשורה מפתיעה: נטע אלחמיסטר, מי שהפכה לסמל של הצלחה ברשתות החברתיות עם למעלה ממיליון עוקבים, הודיעה הבוקר (שלישי) על החלטה דרמטית. לראשונה מזה עשור, היא לא תככב בקמפיין האביב של מותג בגדי הים בננהוט, שהקימה יחד עם שותפתה נועה בני.
"לא מאמינה שאני כותבת את זה", שיתפה אלחמיסטר ברשתות החברתיות, כשברקע ניצבת סיבה משמחת במיוחד - היא עומדת להפוך לאם לשני ילדים בתוך פחות משנה וחצי. כבר כעת היא אימא לאל ים בן השנה, וממש בקרוב תצטרף למשפחה גם תינוקת.
המעבר מאור הזרקורים לעבודה מאחורי הקלעים מסמל שינוי משמעותי במותג המצליח. "אני ונועה החלטנו שזה הזמן לרענון," מספרת אלחמיסטר, "שתי דוגמניות חדשות יובילו את קמפיין האביב, כשנועה תמשיך לפקח על התהליך ולהצטלם במידה מסוימת".
לצד ההודעה המרגשת, אלחמיסטר, אשתו של הכדורגלן רמי גרשון, מבטיחה הפתעה לעוקביה: "אתם הולכים להתאהב בדוגמניות החדשות - הן פשוט מדהימות".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו