דוגמנית הפלאס סייז הישראלית שוברת שיאים

שי זנקו בת ה-22 מככבת בקמפיין החדש של מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי שנטל • "אני שמחה להוביל ולהיות חלק בשינוי שעובר תחום ההלבשה התחתונה בשנים האחרונות, בגיוון של מידות וגזרות"

שי זנקו לשנטל. צילום: יח"צ

שי זנקו (22), דוגמנית הפלאס סייז הישראלית המצליחה ביותר ברחבי העולם, ומי שהופיעה ברשימת 30 הצעירים המבטיחים של מגאזין "פורבס ישראל", נבחרה להוביל את הקמפיין הבינלאומי של מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי שנטל.

בישראל יעלה השבוע הקרוב הקמפיין בכיכובה של זנקו, לרגל השקת הקולקציה החדשה של המותג ברשת ההלבשה תחתונה JACK KUBA בהשקעה הנאמדת בכחצי מיליון שקלים. 

זנקו למותג שנטל / יח"צ

זנקו, מתגוררת בניו יורק ונחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות בעולם ואושיית רשת עם למעלה מ 255K. הקמפיין בכיכובה של זנקו יעלה בסושיאל ובאתרי אינטרנט. הקמפיין יתמקד בהשקת  קולקציית סתיו חורף 2024-25 של המותג שנטל  המשווק בארץ בלעדית ברשת JACK KUBA ויחשוף את הפריטים החדשים והלוהטים של ההלבשה התחתונה.

"אני שמחה להוביל ולהיות חלק בשינוי שעובר תחום ההלבשה התחתונה בשנים האחרונות, בגיוון של מידות וגזרות וגאה להוביל את הקמפיין של שנטל", מסרה זנקו, שרק לא מזמן נבחרה גם לככב בקמפיין הבינלאומי של מותג האיפור MAC ועשתה היסטוריה כדוגמנית הישראלית הראשונה שמצטלמת למותג. 

זנקו למותג שנטל / יח"צ 

זנקו, ילידת תל אביב, סללה זנקו את דרכה בתחום הדוגמנות הבינלאומי ועברה כברת דרך ארוכה מאז התגלתה במיונים שנערכו לתצוגה בשבוע האופנה בתל אביב. ברזומה שלה עבודות בינלאומיות למותגים כמו ויקטוריה סיקרט, אמבר קומבי, סקימס, H&M, הקו Ivy Park של ביונסה לאדידס, צילומים לווג ועוד. 

זנקו למותג שנטל / יח"צ

"היא נחשבת כיום לישראלית המצליחה ביותר בעולם ואנחנו שמחים וגאים לקחת חלק בקמפיין היוקרתי הזה", אמרה קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA. 

הקולקציה כוללת חזיות החל מקאפ C ועד J במחיר החל מ-339 שקלים ותחתונים עד מידה 3XL במחיר החל מ-126 שקלים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר