מהממת: רוסלנה רודינה לוקחת את כל הקופה בלוק שנתפר במיוחד עבורה

הדוגמנית השיקה חנות פופ אפ למותג התכשיטים שלה ולא שכחה לאבזר את החצאית בלוגו יוצא דופן • אורטל עמר לקחה את טרנד הדנים צעד אחד קדימה ותקווה גדעון מציגה לוק שחור ומושלם – זהירות, ביקורת אופנה לפניכם

רוסלנה רודינה. צילום: אור גפן

הדוגמנית ואשת העסקים רוסלנה רודינה פתחה אתמול (רביעי) את חנות הפופ אפ למותג תכשיטי היוקרה שלה RUSMAZ בקניון עזריאלי איילון לשבוע אחד בלבד והחברות הטובות הגיעו לפרגן.

רוסלנה המהממת היא מצטיינת האירוע באאוטפיט שנתפר במיוחד עבורה עם אלמנט מתוכשט מלוגו המותג. היא לבשה סט של חצאית שחורה ארוכה בגזרה גבוהה בעלת שסע עמוק וטופ שחור בעל שרוולי חצי בשילוב עקבי שפיץ שחורים, וייב אלגנטי יוקרתי.

רוסלנה רודינה / צילום: אור גפן

תקווה גדעון נראית מעולה באוברול שחור בסגנון מחויט משוחרר בליווי חגורה שמדגישה את המותניים ומחשוף עמוק שמראה גימור תחרה. בנוסף היא התאבזרה במשקפיי שמש שחורים, קלאץ' שחור וסנדלים בצבע שחור - אם כבר טוטאל לוק מפריטים שחורים – אז ככה.

תקווה גדעון / צילום: אור גפן

אורטל עמר אימצה את טרנד הדנים בחליפה שמורכבת ממכנסי ג'ינס רחבים בליווי וסט תואם, היא שילבה את הסט עם עקבי שפיץ מנומרים ומשקפיי שמש בעלי עדשות בכחול שקוף, אהבנו ממש.

אורטל עמר / צילום: אור גפן

הלוק שפחות אהבנו שייך לרומי גיאור שהגיעה בסט שחור של חצאית מיני פליסה וטופ תואם – קצת ספורטיבי מדי לאירוע השקה, בליווי תיק טרנדי, כפכפים בצבע בז' ומשקפיי שמש שחורים. איך היינו משפרים? חצאית ארוכה יותר הייתה מקפיצה את הלוק למחוזות יותר קלאסיים בעלי שיק.

רומי גיאור / צילום: אור גפן

גם קארין עליה לא הבריקה למרות, שכל פריט כשלעצמו מהמם אך ביחד יש חוסר הרמוניה. היא לבשה מכנסי ג'ינס בגזרת ברמודה טרנדית בליווי חגורה, גופיה שחורה א-סימטרית מעניינת, תיק קלאץ' גדול בירוק בקבוק, נעלי בובה עם סוליית טרקטור וגרביים שחורות שקופות ומשקפי שמש. או ג'ינס רחב ארוך או נעליים יותר עדינות – היו מקפיצים את הלוק.

קארין עליה / צילום: אור גפן

יום קודם לכן, איש יחסי הציבור אורי צרור קיים אירוע הכנסת ספר תורה והסלבס הגיעו לכבד בלוקים צנועים ומותאמים.

אורי צרור / צילום: אור גפן

איזה כיף שיש את אורטל בניסטי ("פריפריה אימפריה") שתמיד מכניסה לצבע לכל אירוע, בניסתי לבשה סט של מכנסיים רחבים נשפכים וחולצת אוברסייז שניהם בירוק עם הדפס פרחים לבנים, בשילוב עקבי שפיץ מנומרים, אין דבר שאהוב עלינו יותר משילוב פרינטים, במיוחד כשזה כל כך מוצלח.

אורטל בניסטי / צילום: אור גפן

אהבנו גם את הלוק של המגישה מאיה בצלאל שהגיעה צנועה על פי כל הכללים, חצאית עיפרון שחורה מבריקה בליווי חולצת מעטפת לבנה בעלת שרוולים שמכסים את המרפקים ונעלי עקב שחורות בגזרת שפיץ, נראית זוהרת מתמיד.

מאיה בצלאל / צילום: אור גפן

ונסיים עם המשפיענית שירז שוקרון, שמשקיעה זמן רב בהסברה לטובת מדינת ישראל, ויכולה גם ללמד את הקוראות שלנו דבר או שניים בעניין סטייל. היא לבשה חצאית מנומרת סופר טרנדית ארוכה בגזרה גבוהה, בליווי חולצת קרופ אוברסייז שחורה ועקבי שפיץ שחורים מבריקים, טוטאל לוק מושלם.

שירז שוקרון / צילום: אור גפן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר