שרית פולק עושה קייטי פרי ואלין כהן גונבת את ההצגה

מירי כהן השיקה ספר מתכונים ראשון וכל החברים הגיעו לפרגן - וגם לטעום • כלת האירוע בחרה בלבן חגיגי, הבת הגיעה בשמלת מחשוף שחורה ואלגנטית ושרית פולק בלוק שעדיף לשמור לקליפים • זהירות, ביקורת אופנה לפניכם

מירי כהן משיקה. צילום: אור גפן

למרות שנראה כאילו כבר מזמן הוא היה כאן, רק אתמול מירי כהן השיקה את ספר המתכונים הראשון שלה "מבשלת באהבה" באירוע רב סלבס בו האורחים יכלו לטעום ממנות מתוך 91 המתכונים שבספר. עם כל הכבוד למתכונים, אנחנו כאן בשביל האופנה.

כלת השמחה, מירי כהן, לבשה שמלת מקסי לבנה שמותאמת בצורה מדויקת לגופה ואופייה. מדובר בשמלה חושפת כתפיים מבד תחרה בצבע לבן, בעלת שרוולים מתרחבים בקצוות בליווי עגילים דומיננטיים, טוטאל לוק מחמיר ומדויק עבורה.

מירי כהן / צילום: אור גפן

מי שמשכה את רוב תשומת הלב היא אלין כהן, כוכבת האיפור, בתה של מירי, שלבשה שמלת ערב מקסי שחורה בעלת אלמנט קאט אאוט קדמי בצורת אליפסה, שמלה אלגנטית ומקורית שמתאימה לאלין כמו כפפה.

אלין כהן / צילום: אור גפן

חלק מהאורחות הגיעו בקז'ואל וחלק בלבוש ערב, אהבנו במיוחד את הטוטאל לוק של נטלי דדון, מראה קז'ואל מוקפד שכולל ג'ינס תכלת מפוספס רחב, וסט לבן טרנדי, סניקרס לבנות ושלל שרשראות כולל שרשרת מגן דוד פטריוטית שמזוהה איתה.

נטלי דדון / צילום: אור גפן

גם הדוגמנית ג'סיקה אלטר הגיעה במראה יום-יומי מחמיא שכלל מכנסי ברמודה טרנדיים בצבע כחול נייבי, טישרט לבנה, סניקרס לבנות ותיק צד חום ממותג. צבעוניות מושלמת וקלילה לאירוע השקה של ספר מתכונים.

ג'סיקה אלטר / צילום: אור גפן

מאיה בצלאל נראית מעולה בלוק שחור שמורכב מסט של מכנסיים שחורים קצרים מחויטים בשילוב וסט שחור תואם ומעליהם ז'קט  אוברסייז ונעלי בובה בסטייל גותי עם פלטפורמה. גם מראה שחור לוק שחור שיש בו מספר פריטים מעניינים יכול להיות מוצלח, תלמדו ממנה.

מאיה בצלאל / צילום: אור גפן

שילוב של ג'ינס וחולצה לבנה זה שילוב קלאסי ונצחי שקשה ליפול איתו, שימו לב למעיין אשכנזי בג'ינס כחול עם קרע בברך בשילוב טישרט לבנה פשוטה, חגורה שחורה, תיק שחור קטן, נעלי עקב שחורות ומשקפיים עם מסגרת שחורה - מראה מוצלח וקלאסי, אנחנו אוהבים את אשכנזי על הקז'ואל.

מעיין אשכנזי / צילום: אור גפן

גם דניאל ציוני מראה איך השילוב הזה פשוט טוב, הוא לבש מכנסי ג'ינס כחולים עם פספול במרכז בשילוב חולצה לבנה מכופתרת, סניקרס בשחור ולבן ותיק שחור קטנטן, טוטאל לוק מושלם.

דניאל ציוני / צילום: אור גפן

נעבור לנשים שהגיעו בשמלות ערב - שתיים מוצלחות ושתיים פחות. המוצלחת ביותר היא זו של ג'וליה שחר שלבשה שמלת סריג מקסי צמודה עם שסע בצבע כאמל, שמלת פשוטה שהוקפצה בעזרת סנדלי עקב מנצנצים ושרשרת תואמת, מראה ערב קליל ומחמיא.

ג'וליה שחר / צילום: אור גפן

גם את האאוטפיט של הקונדיטורית אור שפיץ אהבנו. שמלה בוורוד בהיר בסגנון שנות החמישים של המאה הקודמת עם כיווצים ודגש במותניים בשילוב סנדלי עקב תואמים, טוטאל לוק שמזוהה עם שפיץ ומתאים לה.

אור שפיץ / צילום: אור גפן

ועכשיו נעבור לשני לוקים פחות מוצלחים, הראשון הוא של יובל מעתוק שלבשה שמלת סטרפלס שחורה בגזרה צמודה ללא כל עניין או ייחוד בשילוב כפכפים שחורים, מראה לא מושקע ולא מעניין בעליל, יכולה יותר.

יובל מעתוק / צילום: אור גפן

הבאה שאכזבה היא שרית פולק בשמלת סטרפלס עם חצאית בלון בגזרה נמוכה בשילוב עקבי שפיץ כחולים. אהבנו את הצבעוניות ואת השילוב בין הוורוד בייבי לכחול אך השמלה נראית ילדותית ופחות מחמיאה. מה שמתאים לקליפ של קייטי פרי, לא תמיד מתכתב עם החיים האמתיים.

שרית פולק / צילום: אור גפן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר