חטיף הופך לבגד: שת"פ אופנתי בין טרמינל X לצ'יטוס

TERMINAL X מצטרפת לשורת מותגי האופנה הבינלאומיים ששיתפו פעולה עם מותג צ'יטוס העולמי, ומשיקים יחד קולקציה משותפת שנחשפה לראשונה בתצוגת אופנה

צ'יטוס וטרמינל X. צילום: דימה טליאנסקי

מותג צ'יטוס מבית שטראוס ואתר האופנה והלייף סטייל TERMINAL X השיקו אמש (שני) קולקציה משותפת שנחשפה בתצוגת אופנה נוצצת בהייקו בר, שעל גג מלון לייטהאוס בתל אביב. מי שלקח חלק בתצוגה וצעד על המסלול הוא הדוגמן גפן ברקאי, ומי שהצטלמה לקולקציה החדשה היא עדן סבן, שדווח לאחרונה שהצטרפה למשפחת TERMINAL X.

מותג צ'יטוס, הידוע כאחד החטיפים הטרנדיים והפופולאריים בעולם, כשאחד הסממנים המרכזיים שלו הוא הכתום הנועז, יצר בעבר שיתופי פעולה עם מגוון חברות אופנה בינלאומיות מעבר לים כמו אדידס, פומה ו-forever 21. 

טרמינל X בשת"פ עם צ'יטוס / צילום: דימה טליאנסקי

"הפרויקט משלב בין שני הערכים של הברנדים שלנו", אומרת דנה עיני, מנהלת מחלקת האופנה בטרמינל X. "זו קולקציה חדשנית, ספורטיבית, קלילה שלוקחת את קו האקטיב אל מחוזות האופנה".

"צ'יטוס הוא מותג שעובד גלובלית עם מותגי אופנה בכל העולם", אומרת לירונה ספיבק, מנהלת שיווק, חדשנות וקיימות בחטיבת המלוחים של שטראוס. "זה מותג גבינתי עם תבלין ומהמקום של התבלין על האצבעות הוא הפך לאייקוני. טבעית האצבעות. רצינו לקחת את הנועזות של החטיף גם אל האופנה".

"הכוונה הייתה לא לקחת את הדמות של צ'יטה ולהלביש אותה על טישירטים, אלא באמת לקחת נגיעות של המותג, הצבע הכתום והכסוף של השקית ומזה לקבל את ההשראה", מסבירה עיני.

ביגוד בהשראה מהחטיף / צילום: דימה טליאנסקי

הקולקציה מציגה פריטים לנשים וגברים בצבעוניות חמה וגוונים ניטרליים, אלמנטים כתומים, שילוב גווני כסף בהשראת הנייר הכסוף בפנים שקית החטיף, רקמות והדפסים המזוהים עם מותג צ'יטוס.

הקולקציה כוללת חליפות ניילון בשילוב עם לוגו והדפס צ'יטה, סווטשירטים כתומים ממותגים, T-shirts במראה יוניסקס עם כתמי צבע, טייצים, טופים, גרביים ממותגות וכובע מצחייה עם לוגו שמשתלב עם פריטי הלבוש. טווח המחירים נע בין 49.90 שקלים ל-199.90 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר