כבוד: מורן אטיאס זכתה בפרס יוקרתי

הדוגמנית והשחקנית תקבל את אות Diva e Donna בפסטיבל הסרטים בוונציה • הפרס מוענק לנשים משפיעות בתחום האופנה והבידור

מורן אטיאס . צילום: GettyImages

בימים הלא פשוטים שעוברים עלינו והיחס המנוכר והעוין לו זוכה לא פעם ישראל בעולם , מגיע גם רגע של נחת.

אמש (שלישי) שיתפה מורן אטיאס את 456 אלף עוקביה באינסטגרם בפרס יוקרתי אותו היא עתידה לקבל בפסטיבל הסרטים של ונציה שנפתח היום ויימשך עד ה-7 בספטמבר.

הפרס Diva e Donna מוענק לאנשים בולטים בעולם הבידור, בדגש על נשים שהשפיעו בתחומן וקשור למגזין האיטלקי באותו שם, המתמקד באופנה, סלבס ובידור. 

דיווה. מורן אטיאס, צילום: אור גפן

"הפעם הראשונה שלי בפסטיבל ונציה הייתה בשנת 2014", סיפרה אטיאס בסרטון ששיתפה. "הוזמנתי לשמש כשופטת בתחרות ה-Orizzonti, ופגשתי יוצרים נפלאים, כותבים, במאים, מלחינים ושחקנים. זו הייתה חוויה מדהימה. לפני שנתיים חזרתי לפסטיבל אחרי פרידה אז הייתי צריכה זמן כדי 'לחגוג את עצמי, את העבודה שלי ואת הקהילה שלי וזה היה נפלא.

"עכשיו ב-2024 בשנה הכי קשה שלנו, אני חשה כבוד עצום להיות מוזמנת שוב לקבל את הפרס הזה", המשיכה ואמרה למצלמה כשהיא מקריאה את ההזמנה באיטלקית. "לכבוד הוא לי להיקרא 'שגרירה של שלום'. תודה על הכבוד הזה. נתראה שם", חתמה את הסרטון באיטלקית והוסיפה נשיקה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Moran Atias (@moranatias)

"מסלול חיי עובר בהרבה עולמות, סיפורים, משמעויות וחוויות", הוסיפה אטיאס בטקסט שליווה את הסרטון. "קריירת המשחק שלי נולדה באיטליה והכל החל מפה. תודה לך איטליה, תודה לך ונציה שקראת לי שוב. אני פה כדי לחיות את החוויה הזו איתכם ולקבל את פרס  Diva e Donna ב-3 בספטמבר בפסטיבל הסרטים בונציה. תודה ממעמקי ליבי", חתמה באיטלקית.

אטיאס (43) המחלקת כיום את זמנה בין ישראל ללוס אנג'לס יחד עם בתה, החלה את הקריירה הבינלאומית שלה באיטליה שם הפכה למנחה, דוגמנית ושחקנית מבוקשת. בהמשך לקחה חלק גם בהפקות אמריקאיות ובינלאומיות ביניהן "התרסקות" , "שלושת הימים הבאים", "הרודן" ו"ממלכת החיות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר