עדי שילון כמו שעוד לא ראיתם: "יש משהו בהלבשה תחתונה שמרימה"

המגישה לשעבר ואושיית הקולינריה בהווה, וגם הבת של, נבחרה לפנים החדשות של רשת ג'ק קובה ונחתה היישר מברלין לסט הצילומים • "יש תגובות נעימות על המראה שלי", סיפרה

עדי שילון בצילומים לג'ק קובה. צילום: ערן לוי

עדי שילון נחתה אמש (שני) בישראל היישר לצילומי קמפיין מותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA, שאליו נבחרה לאחרונה להיות הפנים לקיץ 2024.

הצילומים נערכו בפנטהאוז מפואר בתל אביב ושילבו בין הקולקציה החדשה של JACK KUBA לבין מתכוני האפייה שלה. "זה מסע פרסום שמעצים את האישה על כל גווניה. מצד אחד שיא הנשיות, היופי והאסתטיקה ומצד שני היומיום הכי רגיל שאצלי הוא הרבה במטבח, בישול ואפייה האהובים עלי", הסבירה. 

"אני מסתכלת במראה ואוהבת אותי". שילון / צילום: ערן לוי

"בשנים האחרונות אני משקיעה בעצמי, עוברת תהליך של העצמה ושינוי. אנשים שואלים אותי אך רזיתי ואני עונה את האמת, המשקל היחיד בבית שלי הוא המשקל במטבח. שנים שאני לא מתעסקת בדיאטות, אלא משקיעה את האנרגיה בלעשות דברים שיעשו טוב לגוף ולנפש שלי. 

"יש תגובות נעימות על המראה שלי, אולי כי אני גם מראה את עצמי קצת יותר ברשתות לאחרונה, אבל אני זוקפת אותן בעיקר למקום שלי עם עצמי. לא משנה בכלל באיזו מידה אני, אם טוב לי, עד כמה שאפשר שיהיה טוב בעת הזאת, ואם אני מסתכלת במראה ואוהבת אותי, התגובות טובות". 

מתאמנת שלוש פעמים בשבוע. שילון / צילום: ערן לוי

על המקום שתופס הספורט בחייה אמרה שילון: "אני מאד אוהבת להתאמן ועושה ספינינג לפחות שלוש פעמים בשבוע, מה שמדייק אפילו יותר את הצורך לאכול דברים שמרימים לגוף שלי ונותנים לי את האנרגיה שאני צריכה". 

בימים אלו עדי שילון נמצאת בעריכות אחרונות של כתיבת ספרה השני שמתוכנן לצאת לאור לקראת ראש השנה. ספרה הראשון "על החיים ועל האוכל" המאגד את סיפורי האהבה ואת רגעי הזמן המיוחדים שלה לכדי ספר זיכרונות ובו סיפורים קצרים, ביניהם שזורים מתכונים של המורים מהם למדה, לצד כאלה של אמה וסבתה, זכה להצלחה רבה.

"משקיעה בעצמי". שילון / צילום: ערן לוי

"הבצק הפך לסיפור אהבה ויותר מזה, הוא המטפל שלי, המאהב שלי, יום בלי התעסקות בדבר הזה גורם לי לגירוד בידיים. השעות הרבות שאני מבלה במטבח הן כאלה. האושר שממלא אותי כשאני מכינה בצק ויוצרת ממנו משהו שמשמח את האהובים עלי, מאפשר לי להגיע לאוכל ממקום נכון ואוהב". 

בשמונה השנים האחרונות שילון מתגוררת בברלין ביחד עם השחקן יוסף סוויד, בנו אלכסנדר ובתם המשותפת מישל בת ה-5. "אני האימא הכי לא משחררת כבר חמש שנים שלא עזבתי את מישל ליותר מ-24 שעות. היום יוסף איתה ואני מצטלמת". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר