בהשראת "מלך האריות": בית האופנה היוקרתי משיק קולקציה עם דיסני

מותג האופנה הצרפתי בלמיין חבר לאולפני דיסני על מנת ליצור קולקציה ייחודית בהשראת סרט האנימציה האהוב • הקולקציה כוללת פריטי לבוש ואביזרים מוכנים ללבישה לגברים ולנשים, ותצא ב-8 ביולי

שיתוף הפעולה בין בלמיין ודיסני. צילום: Joel Anderson

בית האופנה בלמיין חבר לאולפני דיסני במטרה ליצור קולקציה מיוחדת כדי לחגוג את יום השנה ה-30 לסרט הקלאסי והאייקוני של אולפני האנימציה של וולט דיסני "מלך האריות".

מנהל הקריאייטיב של בלמיין, אוליבייה רוסטאן, יצר יחד עם צוותו קולקציה של פריטי לבוש ואביזרים מוכנים ללבישה לגברים ולנשים. העיצובים המרשימים מתבססים באופן ישיר על הסיפור עטור השבחים של דיסני ועל הדמויות שמייחדות את "מלך האריות". 

הקולקציה נוצרה לכבוד 30 שנים לסרט, צילום: Joel Anderson
הקולקציה של בלמיין ודיסני, בהובלתו של אוליבייה רוסטאן, צילום: Joel Anderson

"העבודה על שיתוף הפעולה הזה הייתה חלום שהתגשם", מציין רוסטאן. "הייתי רק בן תשע כש'מלך האריות' יצא לראשונה, אבל גם היום, כמעט שלושה עשורים אחרי, אני רק צריך לעצום עיניים כדי לשמוע מחדש את התמהיל המדהים הזה של מוזיקה, דימויים ורגשות. השיעורים שספגתי, כשישבתי מרותק למסך הענק מולי, נשארו איתי כל חיי".

הקולקציה משלבת מרכיבים מרכזיים בדנ"א של בית האופנה בלמיין. בעודו מוביל את בית האופנה ב-13 השנים האחרונות, רוסטאן מקפיד בעקביות על יראת כבוד עמוקה למורשת הייחודית של בית האופנה בלמיין, תשוקה לקוטור הפריזאי ונכונות להרהר על מסעו המיוחד בחיים.

הקולקציה משלבת מרכיבים מרכזיים בדנ"א של בית האופנה בלמיין, צילום: Joel Anderson

צלליות הדגמים של בלמיין ורמת התפירה הגבוהה ניכרים לאורך כל הקולקציה שיצאה במהדורה מוגבלת. בנוסף, ניתן לשים לב לחזרה לשורשים של המעצב אוליבייה רוסטאן, שהוריו הביולוגיים היו במקור מסומליה ומאתיופיה. רוסטאן מבטא אותה דרך קראפט ואמנות אפריקאית, נושא שחוזר על עצמו במסלולי התצוגות שלו בשבוע האופנה בפריז. 

בקולקציה ישנו מגוון וריאציות של שחור-לבן וצבעוניות - כולל מעילים, חליפות, טי שירטים ושמלות. הקולקציה הוצגה בסרט ייעודי, שצולם במקומות שונים במחוז הכף המערבי בדרום אפריקה, שוזר בצורה חלקה יופי טבעי מרשים ואת הצלליות, הדוגמאות והצבעים המרשימים של הקולקציה החדשה, כשהוא עוקב אחר "צבא בלמיין" בהנהגת רוסטאן, המורכב מ-30 דוגמניות מכל רחבי אפריקה, ועושה את דרכו דרך נופים מדהימים לפני שהוא מגיע לחגיגת השיבה הביתה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Balmain (@balmain)

קולקציית Disney x Balmain: The Lion King תושק ב-8 ביולי, ניתן יהיה לרכוש אונליין באתר Balmain.com וברחבי העולם בכתובות בלמיין ובבוטיקי האופנה המובילים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר