חווים אהבה אבל גם קושי: גל רובין ובן הזוג מחמוד בצילומים לקמפיין משפחתי

מותג האופנה דלתא בחר בכמה מפורסמים שמייצגים מגוון רחב של משפחות, להצטלם לקולקציית הפיג'מות המשפחתית של המותג • בין הסלבס שנבחרו: ירדן ג'רבי וארוסתה עדי אמבר, יובל מעתוק ואחיה קובי, גל רובין ובן הזוג מודי עם שלושת ילדיו

גל רובין ובן זוגה מודי. צילום: רפי דלויה

מותג האופנה דלתא בחר בכמה מפורסמים שמייצגים סוגים שונים של משפחות, להצטלם לקולקציית הפיג'מות המשפחתית של המותג. בין הסלבס שנבחרו: ירדן ג'רבי וארוסתה עדי אמבר, רגע לפני החתונה, יובל מעתוק ואחיה התאום קובי, גל רובין (אימא לשישה ילדים) ובן הזוג מודי עם שלושת ילדיו וואליד, לונא ואדם. המשפחות שיתפו מהי משפחה בשבילם, כשהקמפיין יעלה בשלושה חלקים במטרה לתת הצצה למגוון של משפחות ישראליות.

בסט הצילומים, סיפרו ירדן ג׳רבי ובת הזוג עדי אמבר כי החתונה מתוכננת לשנה הבאה, על מנת שיהיה זמן להתכונן ובתקווה רבה שהחטופים יחזרו עד אז. בזמן הזה, השתיים חושבות על קונספט לאירוע ואם לדייק, שני אירועים, שישלבו את כל העולמות שלהן. יהיה אחד מצומצם ואישי למשפחה ולחברים הקרובים ועוד אירוע גרנדיוזי.

ירדן ג'רבי וארוסתה עדי אמבר, צילום: רפי דלויה
ירדן גרבי ועדי אמבר בקמפיין המשפחתי של דלתא, צילום: רפי דלויה

גל רובין ובן הזוג מודי סיפרו על האהבה הגדולה והקושי לצידה בעיקר בתקופה הזאת. כזכור, השניים חוטפים לא מעט ביקורות על הזוגיות ביניהם מאז שחשפו אותה לציבור, לאור הבדלי הדתות. הילדים של מודי, שהצטרפו לתמונה המשפחתית, סיפרו כמה הם אוהבים את גל - בסוף האהבה תנצח.

גל רובין, מודי וילדיו של מודי, צילום: רפי דלויה

יובל מעתוק הגיעה לצילומים עם אחיה התאום קובי, בעל צרכים מיוחדים. האחים עם הקשר המיוחד, העמוק והמפרגן הצטלמו ביחד, כשהם לבושים בפיג׳מה תואמת ומנהלים ביניהם שיחה מרגשת.

יובל מעתוק ואחיה קובי, צילום: רפי דלויה
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר