גולשים ברשת: "ריהאנה נראית כאילו מעולם לא השתמשה בטלפון נייד"

הזמרת הגיעה לתצוגת האופנה של המותג AWGE, שבבעלות בן זוגה ואב ילדיה הראפר אסאפ רוקי • במהלך התצוגה היא תועדה כשהיא מנסה לצלם סרטון ללא הצלחה, וברשת צחקו על התקרית המביכה

ריהאנה מצלמת בתצוגת האופנה AWGE. צילום: AP

אתמול (שבת) הגיעה ריהאנה לתצוגת האופנה הראשונה של המותג AWGE, שבבעלות בן זוגה ואב ילדיה הראפר אסאפ רוקי. התצוגה התרחשה בפריז והציגה את הקולקציה האוונגרדית של מותג האופנה - אך הרשת התייחסה לנושא אחר לגמרי: יכולות הצילום המעוותות של הזמרת. 

במהלך התצוגה, ריהאנה נצפתה ותועדה כשהיא יושבת בשורה הראשונה ומנסה לצלם את התצוגה, אבל היא בחרה לעשות זאת בצורה די מוזרה ולמעשה צילמה את כל החלל - חוץ מהמסלול. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Skayier fashion blogger (@vanitycoke)

ככל הנראה, הזמרת ניסתה לעשות סרטון 360 מעלות ונאבקה עם הטכנולוגיה הזו, בעוד שהיא בכלל הייתה על מצלמה קדמית. תיעודים רבים של התקרית הופצו ברשתות והגולשים החלו לצחוק על הסיטואציה המביכה. "זה נראה כאילו היא מעולם לא השתמשה בטלפון נייד", כתבה גולשת אחת בטוויטר. "מה היא בדיוק מנסה לצלם?", תהה לעצמו גולש אחר. "ככה כל האימהות מצלמות סרטונים", ניסה להתבדח גולש נוסף.

כאמור, ריהאנה הגיעה לתצוגת האופנה על מנת לתמוך בבן זוגה אסאפ רוקי, שעיצב את הקולקציה עבור מותג האופנה שבבעלותו. הקולקציה הוצגה במסגרת שבוע האופנה לגברים בפריז ואליה הגיעו מפורסמים נוספים כמו מאלומה, הדוגמנית טינה קונקי ועוד. 

הראפר אסאפ רוקי בסוף תצוגת האופנה שלו, צילום: AFP
תצוגת האופנה של AWGE, צילום: AFP

הקולקציה כללה טאץ' אוונגרדי וייחודי יחד עם אופנת סטריט סטייל מעניינת ובלתי מתנצלת. על המסלול נראו דוגמנים החובשים מגוון רחב של כובעים וכיסויי פנים, מחזיקים מעין "שקיות זבל" גדולות ולובשים לוקים בגזרות אוברסייז רחבות במיוחד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר