כוכבת חתונמי ביוזמה חדשה: "זה לא משהו שאי פעם חשבתי לעשות – אבל החיים מפתיעים"

אחרי ההצלחה שרשמו בפורים האחרון עינב כפיר ואחותה התאומה החליטו להפוך את השכרת הבגדים מהארון למשהו קבוע • איזה פריטים מחכים לכם ומה עינב חושבת על הסטייל של רז?

עינב כפיר. צילום: אלבום פרטי

בפורים האחרון משתתפת העונה השישית של "חתונמי" עינב כפיר ואחותה התאומה שירן פתחו את ארון הבגדים שלהן להשכרה כשהן מציעות עשרות אאוטפיטים מלאי סטייל שצברו במהלך השנים. 

בהמשך לתגובות המפרגנות וההצלחה של שיתוף הסטייל ההורס שלהן, עינב שימחה הרבה מאוד עוקבות באינסטגרם כשעדכנה שהיא ושירן החליטו לפתוח פעם נוספת את הארון שלהן להשכרה.

"אופנה וסטיילינג תמיד היו הדרך שלי לדבר את עצמי בלי לדבר יותר מדי ובזכות ההודעות והשיח שלנו הבנתי שכולנו רוצות לצעוק את עצמנו מדי פעם אז תודה על ההשראה ומהיום הארון שלי ושל אחותי פתוח לכן להשכרה", כתבה עינב בסטורי ששיתפה כשהיא מלווה את הכתוב בסדרת תמונות של כמה מהאאוטפיטים שיוצעו להשכרה.

"דרך להביע את עצמי". עינב / אלבום פרטי

רגע לפני שהארונות ייפתחו, תפסנו את עינב לשיחה קצרה כדי להבין מה עומד מאחורי היוזמה, מה יוצע להשכרה והאם יש סיכוי שגם החצי השני רז יקפוץ לביקור.

"זו יוזמה של אחותי ושלי וזה לא משהו שאי פעם חשבנו לעשות אבל איזה כיף שהחיים מפתיעים אותנו כל הזמן ואנחנו מגלים שאנחנו יכולים להיות בתנועה מתמדת של יצירה ועשייה", עינב מספרת לנו על ההשראה מאחורי היוזמה. "זה התחיל מחברות שבכל אירוע היו מגיעות לארון שלנו ולוקחות בגדים ואחרי 'חתונמי' המשיך לשיחות עם בנות שלא הכרתי שהתעניינו ושאלו וההשראה בסוף הגיעה משם.

"אני רואה באופנה וסטיילינג דרך להביע את עצמי ולהראות את כל הצדדים שבי שאולי לוקח יותר זמן לראות ואני מאמינה שיש הרבה בנות שהיו רוצות לדבר את עצמן יותר כלפי חוץ ואולי חוששות או לא מעזות".

לפני פורים השנה את ושירן פתחתן את הארונות שלכן גם להשכרה וממה שהבנו זו הייתה הצלחה היסטרית. את יכולה לספר לנו בקצרה מה היו התגובות והאם יש קשר בין ההחלטה לפתוח את הארונות שלכן שוב לפעם הקודמת?

"נכון , בחרנו לפתוח את הארון שלנו והאמת שהופתענו מכמות התגובות והעניין שזה יצר. אספנו במשך השנים כל כך הרבה תחפושות שיצרנו והכנו, בגדי פסטיבלים ומלא פיסים מנצנצים מלאים בצבע וחשבנו שאולי עוד בנות יכולות ליהנות מהם וזה באמת מה שקרה. הגיעו הרבה בנות וכל אחת לקחה איתה משהו שגרם לה לזהור ולהרגיש טוב עם עצמה ולנו זה עשה תחושה מאוד נעימה לדעת שהן יוצאות בתחושה כזאת בייחוד בתקופה הקשה הזו שהנפש כל כך אפורה וכואבת אז כיף לצבוע אותה קצת.

"להחלטה לפתוח את הארון בפורים והתגובות שקיבלנו לגמרי יש קשר לפתוח אותו שוב, ובלי קשר אנחנו תמיד בעד יוזמות חברתיות וקהילתיות אז מתרגשות מאוד לנסות".

החל מ-100 שקלים. שירן / אלבום פרטי

איך ומתי זה הולך להתבצע בפועל ומה יוצע להשכרה, רק בגדים או גם אקססוריז, נעליים, תכשיטים? מה יהיה טווח המחירים?

"זה בבית, ארון פתוח באווירה ביתית ואינטימית. מבחינתנו זה לא רק לבוא למדוד שמלות אלא לקבל את החוויה השלמה, כולל הסטיילינג עם הנעליים, אקססוריז, תכשיטים שיש לנו וכל מה שיגרום להן להרגיש שהן וואו. המחירים ינועו בין 100-600 שקלים, כשהפריטים היותר יקרים הם בגדי מעצבים בעלי ערך כספי וסנטימנטלי גבוה עבורנו. אני חושבת שהיתרון הוא שיש לנו הרבה פריטים ייחודיים שלא ניתן למצוא בחנויות וזה מאפשר לכל אחת מאיתנו ללבוש במחירים נוחים וגמישים שמלות שהן לעיתים מאוד יקרות וזה כמובן כולל את הסטיילינג והאקססוריז. המטרה היא יותר חברתית קהילתית מאשר עיסקית אז המחירים יהיו בהתאם".

האם מדובר במשהו שיהפוך עכשיו לקבוע או שבדומה לפורים מדובר במשהו שיקרה מדי פעם?

"מבחינתנו, כל זמן שבנות ירצו לבוא ולהתלבש אצלנו זה ימשיך לקרות. אנחנו מסתכלות על זה כמשהו ארוך טווח כרגע".

"מסתכלות על זה לטווח ארוך". עינב / אלבום פרטי

מה יש לרז לומר על היוזמה והאם יש סיכוי שהוא ילך בעקבותייך? מה את אומרת על הסטייל שלו? את חושבת שגם לו 'יש את זה?'

"רז לגמרי מפרגן לי בכל דבר שאני בוחרת לעשות והוא מעורב ועוזר במה שהוא יכול, אבל לגבי לפתוח את הארון אני עוד לא בטוחה. יש לו סטייל מאוד ייחודי לו ולגמרי יש לו את זה. הוא מפתיע אותי הרבה פעמים בבחירות האופנתיות שלו. יש רק חולצה אחת שלו שבא לי להשמיד אבל חוץ מזה הוא סטייל לגמרי. עכשיו אני שמה לב שאנחנו דומים גם בזה. שנינו מדברים ומבטאים את נפשנו באמצעות הבגדים שלנו".

אם היית יכולה לבחור ארון של אדם אחד כהשראה מי זה היה? 

"וואו זו שאלה קשה. יש כמה ארונות של בנות שאני עוקבת אחריהן שהייתי רוצה להציץ בהם, אבל אם אני מסתכלת ממקום של השראה אז אני חושבת שאבחר ברז. איזה כיף זה לפתוח ארון של בן אדם ולראות את האדם שהוא. הארון שלו מאוד צבעוני ומאוד מדבר אותו בלי לחשוב מה הסביבה תחשוב והוא מאוד ייחודי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר