תיק אוכל שעולה 3,000 דולר הפך לשיחה הכי חמה ברשת

הוא פחות מתאים לכריך - יותר לשטרות של כסף • מותג היוקרה לואי ויטון חשף את הפרשנות שלו ל"תיק אוכל" והרשת משתוללת • "זה מסוג הדברים שמתאים לקניה ווסט לקנות לעצמו"

שקית הקניות האייקונית של לואי ויטון. צילום: רויטרס

מותג היוקרה הצרפתי לואי ויטון חשף השבוע את אחד הפריטים האחרונים של שהצליח לסובב לא מעט ראשים בעולם: תיק אוכל. 

התיק הזה לא אמור באמת לשאת בתוכו כריך לארוחת צהריים ממוצעת, אלא אולי קוויאר ושטרות של כסף מאחר והוא עשוי מעור של פרה ומחירו עומד על 3,000 דולרים.

התיק, שהוצג בתצוגת האופנה לאביב-קיץ 2024, זמין כבר באתר של החברה. העיצוב של התיק קיבל השראה משקית הקניות האייקונית של לואי ויטון בצבע צהוב עם שרוך כחול ומשקית הקניות החומה שפופולרית מאוד ברשתות הסופרים וחנויות המזון המהיר. מאחורי היצירה החדשה עומד הזמר והמעצב פארל ווליאמיס שמשמש מנהל הקריאייטיב של ליין בגדי הגברים.

התיק עור הצהוב כולל את הכיתוב "לואי ויטון" ו-"Maison Fondée En 1854", המהדהד את המיתוג שנמצא על השקיות המסורתיות של המותג היוקרתי. זהו לא סתם "תיק אוכל", אלא אביזר אופנתי עם מורשת של בית האופנה לואי ויטון בשילוב החדשנות של וויליאמס.

בעוד מבקרי האופנה חושבים כי מדובר במחווה נהדרת למותג, ברשתות החברתיות התגובות הן אחרות לחלוטין.

"אני לא מאמין שמותגי היוקרה לוקחים מאנשים כסף על זה", כתב אחד המגיבים ברשת X (טוויטר לשעבר), אחר "מעדיף את השקית החומה של בורגר קינג", "זאת אומרת שבתיק הזה יהיה כריך שעולה 5 דולר?", הגיב מישהו לתמונה ואחר השיב כי "זה מסוג הדברים שמתאים לקניה ווסט לקנות לעצמו". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר