פארל ויליאמס הצליח לחבר בין עולם האופנה למוזיקה באופן שאף אומן עוד לא עשה לפניו. אתמול בערב (שלישי) עלתה תצוגת האופנה הראשונה שלו כמנהל הקריאייטיב החדש של מותג האופנה הצרפתי לואי ויטון לגברים, ומחיאות כפיים סוערות ליוו את אחד מאירועי האופנה הגדולים של השנים האחרונות, ואולי גם מהיקרים שבהם.
הראפר, המפיק, והיזם בן ה-50, קיבל עליו את התפקיד בחודש פברואר האחרון ולא מעט גבות הורמו לגבי "מה בדיוק יודע ויליאמס על אופנה?", מסתבר שהרבה מאוד.
לואי ויטון, שבוע האופנה בפריז // צילום: EPA
תצוגת האופנה של לואי ויטון // צילום: EPA
בשנת 2008 הוא יצר קולקציית משקפיים ותכשיטים עבור המותג, בהמשך קולקציית קפסולה לשאנל עם קארל לגרפרלד, הוא עבר עם נייקי, טימברלד ואדידס, וכמו שהוא אמר בעצמו: "לא הלכתי לסנטרל סנט מרטינס (אוניברסיטה יוקרתית לעיצוב), אבל גם לא הלכתי לג'וליארד ללמוד מוזיקה. והסתדרתי".
בית האופנה הוותיק ביקש להמציא את עצמו מחדש ולהגיע לקהלים חדשים – וזה בדיוק מה שהצליח לייצר אתמול ויליאמס. בין 1,750 האורחים שהגיעו לתצוגת האופנה אפשר היה למצוא את השמות החמים ביותר כמו ג'יי זי וביונסה, ריהאנה ו-A$AP רוקי, זנדאיה, לברון ג'יימס, קים קרדשיאן – כולם ישבו בשורה הראשונה.
ומה עם הבגדים? ובכן, דמיינו לעצמכם מולטי-יקום שבו חנון ספורטיבי פוגש מלך ללא גבולות. הגזרות רופפת מהגוף, שילובים של מכנסיים קצרים ומגפיים גדולים, הלוגו המפורסם של המותג מתנוסס מעל בדים בהדפסים של לוחות שחמט צבעוניים, תיקים ענקיים ובצורות שונות, מעילי עור, פרווה וג'ינס. חגיגה צבעונית לעיניים שנראתה גדולה מהחיים.
ג'ארד לטו בתצוגה של לואי ויטון // צילום: AFP
קים קרדשיאן בתצוגה של לואי ויטון // צילום: AFP
הקולקציה אולי לא פורצת דרך או מחדשת לעולם האופנה, אבל היא מגובשת, חכמה ובעיקר – לבישה, כזו שתשמח כל סלב שמתחזק חשבון אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו