השחקנית הישראלית שכבר השתקעה טוב טוב בארצות הברית, וכיכבה בלא מעט סרטים וסדרות, ענבר לביא, החליטה לשתף פעולה יחד עם יזמית האופנה הישראלית רוזה סינייסקי, ולהוציא קולקציית בגדים בשם "neshama" (נשמה), תחת מותג הבגדים שלה "House Of Lavi" שהוקם בתקופת הקורונה.
שיתוף הפעולה, לדבריה, נוצר בשל עלייתה המדאיגה של האנטישמיות ופשעי השנאה כלפי מיעוטים ברחבי העולם - היה להן חשוב, ברגע זה להראות לעולם מהי הנשמה היהודית, ושהמורשת שלנו והחוזקה של הקהילה שלנו בעת צרה הם שעושים אותנו מי שאנחנו.
ענבר לביא בצילומי קולקציית "נשמה" // צילום: house of lavi
המותג עצמו הוקם תחילה בזמן הקורונה על ידי ענבר לביא, כאמור, וכל הכנסותיו היו קודש לבתי עסק של נשים שנסגרו בשל המצב. בשנה האחרונה חברה ענבר עם יזמית האופנה הישראלית רוזה סינייסקי התומכת ומייבאת מותגים ישראלים לארה״ב, ויחד פיתחו את הקולקציה החדשה - neshama, כאמור במטרה לשים זרקור על שורש המשמעות היהודית.
הקולקציה היא חיבור בין אהבתה של לביא לארץ ישראל שבה נולדה, לבין מקום המגורים שלה בשנים האחרונות לוס אנג׳לס, והיא מיוצרת בקליפורניה ומונה פריטים נוחים וספורטיביים לגברים ונשים, מבדים רכים וצבעי פסטל מעודנים המייצגים את הקווים המקבילים בין תל אביב לאל איי, גזרות היוניסקס הנינוחות מייצגות את הסטייל הקליל והמשוחרר הבולט בשני היעדים, כתוצאה מהחיים בין העיר לחוף והשמש הבלתי נגמרת. הקולקציה נמכרת ברחבי העולם ונצפתה על אושיות תרבות ואופנה בתל אביב ומליבו כאחד.
קולקציית נשמה - ויש בה גם קוביות // צילום: house of lavi
"חלק מרכזי מחזון המותג הוא לעזור לנזקקים בדרך יצירתית ואופנתית", מספרת ענבר לביא, "ולכן פיתחתי את קרן 'נשמה' בשיתוף עם רוזה סינייסקי, שתעניק מענק מיוחד לאמן/אמנית במטרה ליצור תוכן איכותי המשקף את האידיאולוגיה של 'נשמה', ומשתף פעולה עם ארגון צדקה שדואג לקהילות חלשות".
רוזה סינייסקי: ״דרך המותג הבנתי את הכוח שלנו, כקהילה, כשאנו חוברים יחד, אנחנו מעצמה, דבר לא יכול עלינו. הנשמה היהודית מלאת כל טוב, מושתתת על עקרונות המשפחה ואהבת חינם. המותג מייצג מבחינתי את הקו המגשר בין כל העולמות, איפה שלא תהיה, תל אביב, לוס אנגלס, הונולולו... הנשמה היא הבית".
את הקולקציה ניתן לרכוש באתר (יש משלוחים לארץ)
על סט הצילומים של הקולקציה // house of lavi
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו