יוקר המחיה? הפריט שלירון ויצמן קנתה במחיר שערורייתי

מגישת "האח הגדול" שיתפה את הגולשות בפריט בסיסי שרכשה, וחטפה ריקושטים • עוקבות אחרות דווקא הסכימו איתה: "זה עולה כמו חצי משכורת של מורה, אבל שווה כל שקל" • ומה דעתכם? הצביעו בסקר

לירון ויצמן מצטלמת לפרסומת למותג ספאטון, צילום: רפי דלויה

מגישת "האח הגדול" לירון ויצמן העלתה אתמול (שלישי) לאינסטגרם תמונה עם לוק יומי שכלל חולצה פשוטה. לבקשת הגולשות היא צירפה לינק לרכישת הפריט, שחשף גם את מחירו הגבוה. העוקבות הרימו גבה, והיא נאלצה להסביר מה ההיגיון העומד מאחורי ההחלטה שלה.

כאמור, ויצמן שיתפה אתמול ברצף של סטורי באינסטגרם עם הלוק שבחרה ללבוש – חולצה לבנה בסיסית, ז'קט עור שחור, מכנסי ג'ינס שחורים בגזרה ישרה, ואת הלוק היא השלימה עם נעליים ומשקפי שמש בצבע שחור. התגובות ללוק הקלאסי לא איחרו לבוא, והגולשות הסתקרנו, ושאלו: "מאיפה החולצות הלבנות שאתן מדברת עליהן כל הזמן?", "איפה קונים טישירט לבנה הכי נוחה ויפה?".

צילום: מתוך האינסטגרם של לירון ויצמן

ויצמן ענתה להן, וכתבה: "טוב, מי שעוקב אחריי ובעיקר מאזין ברדיו, יודע שיש לי אובססיה קשה מאוד לטישירט לבנות. חולצות ארוכות, גופיות", התוודתה ויצמן. "אני ממש משקיעה בזה, וקונה לרוב חולצות שאני יכולה לחרוש עליהן יום אחרי יום, למשך כמה שנים, והן תמיד נראות טוב", הסבירה, וגם והוסיפה לינק לרכישת החולצה.

גולשות שנכנסו לקישור גילו כי מחירה של החולצה הבסיסית בקטגוריית הפרימיום באתר הישראלי טרמינל איקס, הוא 499.90 שקלים, והביעו פליאה נוכח המחיר הגבוה בהודעות פרטיות ששלחו לוויצמן. מאוחר יותר צירפה לינק נוסף לטובת העוקבות, לגופיה פשוטה מאותו אתר, שמחירה עמד על 195 שקלים.

המגישה בחרה להתייחס אל אותן המגיבות שביקרו אותה, על רקע הודעה של אחת העוקבות שדווקא תמכה בה. "שתדעי לך שזה משהו שנהיה לי עם הגיל. מעדיפה (לרכוש) שלושה פריטים שווים, על פני שלושים לא משהו", כתבה לה העוקבת. "בדיוק מתכננת לרכוש סוודר קשמיר, טוב כזה, מחמם, אורגינל. עולה כמו חצי משכורת של מורה, אבל שווה אחד כזה מאשר שלושה סינטטיים שלא מחזיקים יותר מעונה", הוסיפה אותה גולשת.

צילום: מתוך האינסטגרם של לירון ויצמן

"לכל מי ששאלה אם אני באמת קניתי חולצה ב- 500 שקלים", השיבה ויצמן באופן מרוכז לכל הפונות אליה, "אני קונה מעט וטוב", סיפרה. "זה הרבה יותר נכון בעיניי מלקנות בכל עונה מיליון פריטים בזול, שאחרי דקה וחצי לא רלוונטיים, בלויים ונפרמים. אגב, זה גם סביבתי", הדגישה.

**
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר