מותג ההנעלה הגרמני הפופולרי בירקנשטוק, הידוע בנעליים הנוחות אך הלא מאוד אטרקטיביות שלו לרוב, יוצא בקמפיין חדש עם כותרת מפתיעה: "מכוער אבל יש סיבה", ואכן יש סיבה והיא גם חשובה, אז כדאי שתמשיכו לקרוא כי זה יכול להציל לכם את הבריאות.
החברה חברה לאחרונה ל -T Brand Studios, זרוע התוכן של מחלקת הפרסום בניו יורק טיימס, ובשיתוף פעולה ברוח האופנה אך למטרת בריאות והסברה, שתי הזרועות יצרו יחד סדרה של שלושה סרטונים דוקומנטריים הניתנים לצפייה באתרים של בירקנשטוק והניו יורק טיימס.
View this post on Instagram
בסרטונים ניתן לראות מומחים הדנים בין היתר באבולוצית כף הרגל האנושית וכיצד בני האדם, רקדנים, אצנים ואנשים שפרנסתם אינם תלויה בהכרח בשימוש בכפות רגליהם, חושפים את האיבר החשוב הזה לסיטואציות קשות ומזיקות.
מטרתו של הקמפיין היא להעלות מודעות לעד כמה חשוב לדאוג לבריאות כף הרגל, ועד כמה בירקנשטוק כחברה מקפידה על המטרה החשובה הזו מיום היווסדה, כשכאמור הנוחות, הבריאות והפונקציונליות של נעליה גוברת על הצורך בעיצוב מושך ואופנתי, מה שלא מפריע לה למכור כך לפי הדיווחים יותר מ-25 מיליון זוגות נעליים בכל שנה.
View this post on Instagram
"בריאות כף הרגל היא בלב כל העשייה שלנו", אמר מנכ"ל החברה אוליבר רייכרט בהצהרה שנמסרה מטעם החברה. "הקמפיין הזה פותח כדי ללמד את הקונים על מופלאות כף הרגל".
"האבולוציה של המין האנושי מושרשת עמוק בהתפתחות כפות הרגליים", הוסיף. "בלי להיות מסוגלים ללכת זקוף, המין האנושי לא היה שורד. מרבית האנשים נולדים עם כפות רגליים בריאות", הוסיף והסביר, "אך מפתחים בעיות וכאבים בכפות הרגליים בגלל שהנעליים שאנחנו נועלים לא פעם צרות או קטנות מדי, או שיש להן עקבים גבוהים מדי. אנחנו רוצים למשוך את תשומת הלב של הצרכנים לכך, ולאפשר להם לקבל החלטות מושכלות, לא משנה איזה מותג הנעלה יבחרו לבסוף", סיכם.
View this post on Instagram
הקמפיין, שחלקו הראשון עלה בתחילת החודש, ימשיך לרוץ בחודשים הקרובים. החלק השני צפוי לעלות ב-11 באוגוסט והחלק השלישי ב-21 בספטמבר, וניתן יהיה לצפות בו כאמור באתרים של המגזין והחברה, כמו גם בפרסומים באפיקי המדיה האחרים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו