פורצים דרך: גאפ בפרסומת שלא נראתה עוד

חברת האופנה לא חשבה שתזכה לביקורת חיובית במיוחד לאחר פרסום תמונה של אם מניקה את בנה • "לעודד נשים להיות הן"

גאפ// צילום: רויטרס

אחת התמונות המובילות בקמפיין האביב של גאפ שפורסמו גם בדף האינסטגרם שלו הן תמונה של אם מניקה את בנה. מצב שלכאורה הוא חלק מהחיים, אך כשזה מגיע לפרסומות חילוקי הדעות בנוגע ל"פרובקטיביות" של התמונה, ובסופו של דבר גורמות לחברות אופנה רבות לא לפרסם תמונות הנקה.

אך מסתבר שלחברות רבות כדאי לאמץ את הרעיון. החברה רצתה להראות לצרכנים שהבגדים של המותג נוחים בכל סיטואציה בחיים, גם בהנקה. "רצינו לעודד נשים להיות מי שהן רוצות, כבני אדם, בנות זוג, אמהות וכו'", מסרה דוברת החברה למגזין 'people'.

A post shared by GapKids (@gapkids) on

Feb 28, 2018 at 12:31pm PST

התמונה זכתה לתגובות חיוביות ביותר ברחבי הרשת, ואמהות רבות כתבו שהן שמחות שהמותג מנרמל פעולה ביולוגית שנתפסת כטאבו אצל חברות הפרסום. טאבו זה אפילו רלוונטי יותר כשזה נוגע לצילום נשים מניקות בעלות עור כהה. ארגוני נשים שחורות הביעו תמיכה בחברת גאפ, ועודדו אמהות טריות לבחור בהנקה. 

האם שבתמונות היא אדאורה אקוביילו שלא חשבה שהתמונות שלה יעוררו תגובות כאלו תומכות."הרגשתי שאני עושה משהו שהוא לא בסדר. החברה שלנו לא נוטה לתמוך בנשים שמניקות לאחר שהתינוק עובר את גיל שנה", אמרה.

"אני לא רוצה שנשים יתביישו, זה כל כך חשוב לעודד אמהות ולהראות להן שהן פועלות נכון ומזינות את התינוק שלהן בדרך הטבעית והטובה ביותר", אמרה אקוביילו בת ה-34. התגובות האוהדות של נשים ממשיכות להגיע מכל העולם. "אני אוהבת את הכנות שיש בתמונה הזו, כל הכבוד לכם", כתבה אחת הגולשות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר