דיסני מציינת את יום הולדתו של הדמות האהובה בכל הזמנים- מיקי מאוס, בחגיגות עולמיות, בהן גם בישראל. מיקי מאוס הופיע לראשונה על המסך, בתאריך ה-18 בנובמבר, 1928, בסרט "ספינת הקיטור ווילי". מאז הסרט, כיהן מיקי כשגריר העולמי של חברת "וולט דיסני". החל ב"מועדון מיקי מאוס" האהוב וכלה בסרטי האנימציה שבהם מככב מיקי מאוס כיום.
האירועים החגיגיים, שיצוינו בחברה כולה, יימשכו לכל אורך 2018 ואף אחריה וכוללים: תצוגת אופנה אקסקלוסיבית שהתקיימה בתחילת החודש בדיסנילנד ארה"ב וחשפה קולקציה בהשראת מיקי, ספיישל חדש בטלוויזיה, חגיגה בפארקים ובאתרי הנופש של דיסני בעולם שיקיימו את 'מסיבת העכבר הגדולה בעולם' כמחווה למיקי ומיני.
כחלק מהחגיגות בעולם, בישראל יתקיים שיתוף פעולה עם סטודנטים לאופנה מהמרכז האקדמי ויצו חיפה, במסגרתו יעצבו קולקציית קפסולה שתושק ברשת האופנה המקורית 'סטורי'. שיתוף פעולה זה הינו חלק מפרויקט עיצוב שהמתקיים בצרפת, בו לוקחים חלק כ-40 בתי ספר לעיצוב ואמנות שישתתפו ב'מיקי הוא אמנות'" (“Mickey is Art”)- תחרות ייחודית שבה יצרו הסטודנטים עבודות של מיקי בהשראת התנועה האמנותית האהובה עליהם. העיצובים הזוכים יוצגו בקיץ הקרוב בתחנות רכבת ראשיות בצרפת ויוצעו למכירה בספטמבר הקרוב.
החל מאפריל 2018 יוכלו מעריציו של מיקי בישראל ובעולם לקחת חלק בקמפיין יום ההולדת של מיקי ברשתות החברתיות. מעריצים שירצו לקחת חלק פעיל בחגיגות לעכבר האהוב יזכו בהזדמנות להשתתף ביצירת סרטון מאש אפ, שיעסוק באופן שבו ממשיך מיקי מאוס להעניק השראה ליצירתיות ולמקוריות.
את הקטעים שישלחו המעריצים יקדמו משפיענים ברשתות החברתיות, שיתניעו אתגרים בהשראת מיקי כדי לעודד את המעריצים לראות, ליצור ולשתף בתוכן משלהם. גם משפיענים ישראלים יצטרפו למשפיענים עולמיים ויעודדו גם את הישראלים להשתתף בפרויקט, ובאותה הזדמנות לאחל למיקי מזל טוב בתיוג #Mickey90.
החגיגות יגיעו לישראל גם באמצעות מגוון מוצרים ייחודיים ומקוריים בעולמות האופנה, התכשיטים, החשמל, והצעצועים – כולם מותגים בינלאומיים שיקחו חלק בחגיגה, לצד מעצבים ורשתות מקומיות מובילות שיפתחו קולקציות מקוריות כמחווה ל- “Mickey the True Original” ("מיקי המקורי באמת"). שווה לעקוב.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו