בימים אלה מתפרסם הקמפיין החדש של חברת ריבוק העולמית בכיכובה של גל גדות, המקדם את המודל של נשים חזקות עם המסר #bemorehuman, היו יותר אנושיים. בקמפיין, שעלה היום (רביעי) לעמוד האינסטגרם של החברה, גדות מצולמת בקולקציית הספורט החדשה ושולחת מסר מעצים ואמיץ לנשים בעולם.
"השינוי מתחיל בנשים". גדות // צילום: יח"צ ריבוק
הדוגמנית והשחקנית הישראלית נבחרה לקמפיין לצד כוכבות בינלאומיות נוספות בהן: הדוגמנית ג'יג'י חדיד, הזמרת אריאנה גרנדה, כוכבת "משחקי הכס" נטלי עמנואל ואלופת הקרוספיט האיסלנדית קתרין דוידסדוטיר.
במסגרת הקמפיין, כל אחת מהנשים המפורסמות מספרת על הדרך האישית שעשתה לפסגה בתחום שלה, ועל הקשיים איתם התמודדה בדרך. גדות עצמה מדגישה כי, "השינוי מתחיל בנו, הנשים של היום. צריך להעז ולא לפחד להיכשל", וקוראת לנשים להצטרף למאמץ לשינוי עולמי.
Jul 16, 2018 at 8:06am PDT
במהלך הקמפיין מאפשרת REEBOK לצרכניות המזדהות עם המסר ברחבי העולם לתרום אף הן לארגונים "הקרן לתנועה" ו"קואליציית הכוח הנשי", באמצעות רכישת חולצות מיוחדות במהדורה מוגבלת שיימכרו עד דצמבר. החברה מתחייבת כי תתרום את כל סכום הרווחים ממכירת החולצות עבור ארגונים אלו.
"לריבוק יש היסטוריה ארוכה בהעצמת נשים ובתמיכה בנשים המעצימות נשים אחרות", אמרה מלאני בולדן, סגנית נשיא השיווק בחברה. "אנו עדיין נמצאים ופועלים בתחום זה גם היום, מפתחים מוצרים חדשניים עבור נשים, על ידי נשים ונותנות עידוד לנשים לחוות את השינוי הגופני, הנפשי והחברתי תוך כדי תנועה, זוהי מהות הפילוסופיה של 'להיות יותר אנושי' שלנו".
כזכור, בחודש מרץ האחרון הכריזה חברת REEBOK על גל גדות כפרזנטורית בנבחרת של המותג ועל חתימת הסכם ל-4 שנים בהן גדות תקבל כ-10 מיליון דולר לקידום המותג.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו