שון קומבס (פאף דדי), ב-2018. צילום: AP

"תומכים בך בכל צעד": ילדיו של פאף דדי בתגובה ראשונה

ילדיו של הראפר המפורסם הביעו לראשונה את דעתם מאז פרסום הפרשה, והעלו לחשבונות האינסטגרם שלהם הצהרה משותפת • "רבים שפטו אותו ואותנו על סמך האשמות, תיאוריות קונספירציה ונרטיבים שקריים"

[object Object]

ילדיו של פאף דדי (שון קומבס) הביעו לראשונה את דעתם היום (שלישי) מאז פרסום הפרשה, בעקבות מעצר אביהם והמחלוקת המשפטית המתרחבת... ומפרסמים הצהרת תמיכה משותפת. 

בהודעה שפורסמה באינסטגרם, ילדיו של דידי - ד'לילה, ג'סי, ג'סטין, כריסטיאן, צ'אנס וקווינסי - התייחסו לאירועי החודש האחרון ולאופן שבו "נהרסה המשפחה" על פיהם. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Quincy (@quincy)

ילדי הראפר כתבו: "רבים שפטו אותו ואותנו על סמך האשמות, תיאוריות קונספירציה, ונרטיבים שקריים שהסלימו לכדי אבסורד ברשתות החברתיות. אנחנו עומדים מאוחדים, תומכים בך בכל צעד בדרך. אנחנו דבקים באמת, בידיעה שהיא תנצח, ושום דבר לא ישבור את כוחה של המשפחה שלנו. אנחנו מתגעגעים אליך ואוהבים אותך אבא". 

בתו בת השנתיים של קומבס, לאב, לא הוזכרה בפוסט, אם כי הקטנה נכללה באופן בולט בתמונת המשפחה שפורסמה ברשתות החברתיות. לאתר TMZ נמסר כי הילדים קיבלו את ההחלטה להוציא את ההצהרה מרצונם החופשי.

שון קומבס, ב-2018, צילום: איי.אף.פי.

ההצהרה מגיעה יום לאחר שקומבס הואשם ב-7 תביעות נוספות... שתיים מתוכן טוענות שהוא סימם ותקף את המתלוננות בהיותן קטינות. נכון לעכשיו, הוגשו יותר מ-25 תביעות נגד הכוכב וצפויות תביעות נוספות, כאשר עורך הדין טוני בוזבי אומר שהוא מייצג 120 אנשים עם טענות נגד פאף דדי.

הראפר נמצא כעת במעצר פדרלי בניו יורק, שם הוא ממתין לתחילת משפטו שייערך במאי 2025. כזכור, שון קומבס (פאף דדי) הואשם בקשירת קשר לסחיטה באיומים, סחר במין באמצעות הפעלת כוח, בכפייה או במרמה ושידול לזנות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו