מורן אטיאס שבורה: "הלוואי שהייתי עכשיו עם המשפחה שלי"

המלחמה הקשה שעוברת על תושבי הצפון נוגעת לשחקנית והדוגמנית בנקודה הכי רגישה, בני משפחתה • "המרחק קשה, הכאב תהומי והתפילה היא עמוקה"

מורן אטיאס. צילום: איאן פישר

מורן אטיאס, הדוגמנית, השחקנית והמגישה האהובה, מצאה את עצמה במצב בלתי אפשרי. בעוד משפחתה וחבריה מתמודדים עם המציאות הקשה של מלחמת חרבות ברזל בישראל, היא נאלצת לצפות מהצד, מעבר לים, בלב שבור.

"הלב, הראש, הגוף, הכל בארץ", שיתפה אטיאס בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בו חשפה את הכאב העמוק שהיא חווה. "המרחק קשה, הכאב תהומי והתפילה היא עמוקה. קשה מנשוא, כואב בלי הפסקה". 

"חייבים לנצח". מורן אטיאס, צילום: GettyImages

כזכור, אטיאס חזרה לארצות הברית בסוף חודש ספטמבר, לאחר שבילתה את חודשי הקיץ בישראל ביחד עם בתה הקטנה ובני משפחתה. כעת, למרות הקושי, אטיאס מנסה להפיץ מסר של תקווה: "נבחרנו להוביל אור בחושך הנורא הזה וכך יהיה, כך יהיה".

בהמשך היא גם פונה לעוקביה הבינלאומיים ומשתפת את המצב בישראל ומסבירה את חומרת האיום בשפה האנגלית: "הם הכריזו שהם רוצים להרוג את כל אזרחי המדינה היהודית, את כולם". 

בין תמונות של מפות אזעקה ועדכונים על המצב, אטיאס משתפת את הגעגוע העז למשפחתה: "עכשיו, הלוואי שהייתי עכשיו עם המשפחה שלי, אזעקות בכל מקום, כשאתה רץ אל המקלטים". 

עם זאת, אטיאס מסיימת בנימה של נחישות: "אפילו שאנחנו ממש לא רוצים את המלחמה הזו, אנחנו ממש חייבים לנצח אותה", מילים שמהדהדות את רגשותיהם של רבים בימים אלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר