"לא ברשות הציבור": ספיר בורגיל יוצאת על עוקבת שחיטטה בסכסוך עם אחיה

כוכבת "האח הגדול" נשאלה מדוע היא לא משלימה עם שניר כמו שצריך • "אני כל פעם בהלם מחדש"

ספיר בורגיל רגע לפני החתונה. צילום: עדי אורני

מאז יצאה מבית "האח הגדול", ספיר בורגיל הפכה למשפיענית רשת עם מאות אלפי עוקבים ומוקד להתעניינות תקשורתית בעיקר בשל מערכת היחסים המורכבת שלה עם אחיה שניר וגיסתה שי לי עופרי שמספקת דרמות חדשות כמעט מדי שבוע.

בעוד היא זוכה לאהבה ופרגון מצד עוקבים ועוקבות רבים, לעיתים היא נתקלת גם בצדדים הפחות יפים המגיעים עם היותה אדם מוכר כשאלה מגיעים בצורה תגובות ביקורתיות ולעיתים אף בוטות אותן היא מקבלת לאינבוקס הפרטי שלה באינסטגרם.

ספיר ואברהם מתחתנים, צילום: ניר פקין

אמש (שלישי) ספיר שיתפה את 267 אלף עוקביה באינסטגרם בתגובה אחת כזו שעוררה את כעסה, לאחר שעוקבת העבירה ביקורת על התנהלותה מול משפחתה ועל האופן בו היא מתקשרת עם עוקביה ברשת.

"ספיר אהובה, למה לא היית בברית של אח שלך", ביקשה לדעת העוקבת ששלחה לה הודעה פרטית. "זה ממש לא יפה השנאת חינם הזאת. הם היו אצלך בחתונה למרות שלא הגעת, ושמעתי שניסית לפייס את שי לי והיא סירבה. עדיין היית הולכת בשביל ההורים שלך ואח שלך לא יפה בכלל", סיכמה.

בימים אחרים. שי ושניר עם ספיר ואברהם, צילום: צילום: יחסי ציבור

ספיר בחרה שלא להתעלם מתגובתה של הגולשת והשיבה לה בנחרצות: "אנחנו אומנם לא מכירות אבל לפני ההודעה שלך אני חייבת לך דין וחשבון", כתבה לה בתגובה. "את דמות ציבורית משתפת הכל", השיבה לה הגולשת והוסיפה: "היה נחמד אם היית עונה יותר מכבד. כמו הרבה שאלות תשובות שאת שואלת ומקבלת גם ממני מלא פרגונים ואני קונה מהמלצות שלך הרגשתי נח לכתוב לך, אבל התשובה שלך סיפקה לי את ההתנהגות הלא מכבדת שלך ביי".

צילום מסך אינסטגרם

"אני דמות ציבורית לא ברשות הציבור", ביקשה ספיר להבהיר לה. "אני עונה מאוד מכבד, וכמו שאת אומרת את עוקבת אחרי ורואה שאני בוחרת לענות על איזה שאלות שאני בוחרת אז לא מבינה מה היצר החטטני לשלוח לי בפרטי הודעה כזאת? זה שאני מקבלת ממך פרגונים ואת קונה מההמלצות שלי לא מקנה לך זכות לעשות בי כרצונך ולשאול מה שאת רוצה שהוא אישי ולא קשור להמלצה באינסטגרם", הוסיפה וכתבה.

"איפה עובר הגבול? לרשום לי הודעה כזאת בטענה שאת עוקבת אחרי ואוהבת אותי, אז היית רואה שהלכתי והיית רואה שהסיפור הזה גם ככה לא פשוט. אני בטוחה שחייך עמוסים ומלאים זה מאוד מחמיא לי ההתעניינות. אני אשמח ברשותך אם את מרשה לי לבחור על מה אני יכולה לענות ועל מה לא, בסדר?", סיכמה והוסיפה תהיה לסיום: "כל פעם בהלם מחדש. אני באמת שואלת עניתי לא בסדר?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר