בצל המלחמה בסרטן: קייט מידלטון במחווה לבנה הבכור

הנסיכה צילמה תמונת פורטרייט את בנה ג'ורג' לכבוד יום הולדתו ה-11, כשהוא נראה לבוש בחליפה מחויטת ומציג חיוך גדול למצלמה • הגולשים ציינו את הדמיון לאב ויליאם: "שתי טיפות מים כמו אבא שלו"

הנסיכה קייט מידלטון. צילום: רויטרס

שבוע אחרי שאימו הנסיכה קייט מידלטון שברה את הרשת כשתועדה בגמר ווימבלדון בהופעתה הפומבית השנייה מאז שיתפה את הציבור במאבקה במחלת הסרטן במרץ האחרון, בית המלוכה הבריטי מציין הבוקר (שני) מאורע משמח שמגיע אחרי חודשים לא פשוטים של התנהלות ברקע מחלת הסרטן עימה מתמודדים קייט והמלך צ'ארלס במקביל: יום הולדתו ה-11 של הנסיך ג'ורג'.

בתמונה בשחור לבן ששיתף בית המלוכה בחשבונות ה-X (טוויטר לשעבר) והאינסטגרם הרשמיים של ויליאם וקייט, הנסיך שצולם כמיטב המסורת על ידי אימו קייט שידועה כצלמת חובבת ומוכשרת, נראה לבוש בחליפה מחויטת וכהה שמתחתיה חולצה לבנה בעלת צווארון פתוח, כשאת פרק כף ידו מעטר צמיד דומה לזה שענדו אחותו שארלוט וסבו צ'ארלס והוא מציג חיוך גדול למצלמה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by The Prince and Princess of Wales (@princeandprincessofwales)

"מאחלים לנסיך ג'ורג' יום הולדת 11 שמח מאוד היום", נכתב בקצרה מתחת לתמונה, שכצפוי דקות מרגע פרסומה צברה במהירות מאות אלפי לייקים ואלפי תגובות, כשרבים ציינו את הדמיון בין הנסיך הצעיר לאביו: "הוא דומה כל כך לאביו. שתי טיפות מים כמו אבא שלו". גולשים אחרים הוסיפו כי אינם מאמינים כיצד השנים מאז לידתו חלפו במהירות כזו: "הוא כל כך נאה, אבל אני לא מאמין שהוא כבר בן 11". "הוא כבר ממש מתבגר", ציינו אחרים כשהם משתפים בשורה ארוכה של תמונות מילדותו של ג'ורג'.

הנסיכה קייט היא כאמור צלמת חובבת ומשמשת לא פעם כצלמת המשפחתית באירועים משמחים ביניהם ימי ההולדת של שלושת ילדיה וחופשות משפחתיות. גם השנה, למרות הטיפולים הלא פשוטים שהיא עוברת והימים הקשים, קייט הקפידה לשמר את המסורת וצילמה גם את שארלוט ביום הולדתה התשיעי במאי וגם את הנסיך לואי ביום הולדתו השישי באפריל, כשבמקרה של לואי התמונה פורסמה ישירות בחשבונות החברתיים של בית המלוכה ולא הועברה לאמצעי התקשורת יום לפני התאריך הרשמי, מה שעורר תחילה דאגה בקרב מעריצי בית המלוכה שחששו לבריאותה.

קייט מידלטון ובנה ג'ורג' בצעירותו, צילום: איי.פי

בשבועות שקדמו לחגיגות יום הולדתו, ג'ורג' הספיק לבלות עם אביו ויליאם ואחותו שארלוט בהופעה של טיילור סוויפט, וכן לקחת חלק בצפייה בגמר היורו בגרמניה לצד אביו, כשהשניים תועדו בסדרת תמונות מתוקות להפליא, לבושים בחליפות תואמות ומציגים שלל פרצופים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר