ברקע המאבק מול אנג'לינה ג'ולי: בראד פיט בדרך להקים משפחה חדשה

בזמן שהיחסים שלו עם ילדיו מהכוכבת ההוליוודית כמעט שאינם קיימים, בחו"ל מדווחים כי השחקן מעוניין להביא ילדים לעולם עם זוגתו מזה כמעט שנתיים • "הוא מבין שהוא כבר לא צעיר וצריך לעבוד על זה מהר"

בראד פיט, ב-2020. צילום: איי.פי.

בעוד יחסיו עם ילדיו מנישואיו לאנג'לינה ג'ולי עלו על שרטון וכבר כמעט שאינם קיימים, בראד פיט לא הרים ידיים בכל הקשור להרחבת הקן המשפחתי שלו.

כזכור, פיט בן ה-60 וג'ולי בת ה-49 מנהלים קרב גירושים מתיש ועתיר דרמות מאז שנפרדו בשנת 2016, כשבמקביל להתנצחויות המשפטיות והדרמות המשפחתיות, השחקן זוכה פרס האוסקר מצא לו אהבה חדשה בדמותה של אינס דה רמון, מעצבת תכשיטים בת 34 שהייתה נשואה בעבר לשחקן פול ווסלי ("יומני הערפד"), איתה הוא מנהל מערכת יחסים פוטוגנית הרחק מהמצלמות מאז 2022.

ג'ולי ופיט בימים יפים יותר, צילום: איי.פי.


למרות קרב הגירושים המכוער ומערכת היחסים המורכבת עם ששת ילדיו מנישואיו לג'ולי, מקורות המקורבים לפיט מספרים כי הוא לא איבד תקווה באשר לאהבה, ושהוא אף מביע עניין אמיתי בהקמת משפחה עם אינס.

"היא משב רוח רענן בחייו", סיפרו מקורביו לאתר הרכילות הבריטי "הדיילי מייל", "היא אמנם עובדת הרבה עם סלבס בעסק שלה, אבל היא לא רואה את עצמה ככזו ואין לה כל עניין להיות כזו. דווקא אל מול הקשיים עם אנג'לינה, הוא מוצא ביחסים עימה נחמה, והיא מקור של תמיכה ממשית עבורו".

על פי השמועות, פיט ואינס, אשר משתדלים לנהל את הזוגיות שלהם הרחק מהמצלמות, כבר חולקים קן משותף מזה קרוב לשנתיים, מה שהביא את פיט לשקול למסד את היחסים איתה ולהביא ילדים נוספים לעולם.

פיט, ג'ולי וכמה מילדיהם (ארכיון), צילום: אי.פי.אי


"בראד נלהב מאוד להביא ילד לעולם עם אינס, ומבין שהוא כבר לא צעיר וצריך לעבוד על זה מהר", אמרו מקורות נוספים לאתר, "אבל אינס רוצה קודם כל התחייבות אמיתית מצדו. ברגע שהם ימסדו את הקשר, הדבר הראשון על סדר היום שלהם יהיה הבאה של ילד משותף לעולם. בראד משוכנע שאינס תהיה אמא נפלאה", הוסיפו ואמרו מקורות לאתר הרכילות הבריטי "המירור". "היא סבלנית, מתנהלת ברוגע ויש לה חוש הומור נפלא. הזוגיות שלהם מתנהלת באופן חלק והיא נטולת דרמה. הוא איתה לטווח הרחוק, ואחרי כל מה שעבר עם הילדים שלו הוא להוט להתחלה חדשה וליצירת זיכרונות חדשים".

כזכור, יחסיו של פיט עם ששת הילדים שהוא חולק עם ג'ולי (זוכת אוסקר גם היא) – מדוקס (22), פקס (20), זהרה (19), שיילו (18) והתאומים ויויאן ונוקס (15) מנוכרים כמעט לחלוטין, כשרק לאחרונה שיילו הגישה עתירה רשמית לבית המשפט בבקשה להסיר את שם משפחתו של פיט משמה המלא, וזאת במקביל לאחיותיה ויויאן וזהרה שבחרו אף הן להשמיט את שם המשפחה ולפקס ומדוקס, שיחסיהם הטעונים עם אביהם ידועים כבר שנים.

בראד פיט (ארכיון), צילום: אי.פי.איי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר