מקורבים לבית המלוכה: "מייגן מרקל מתגעגעת לחיים בבריטניה"

פרשנים ומומחים של ארמון המלוכה הבריטי עוסקים בימים האחרונים ברצון של הארי ומייגן לנהל מערכת יחסים עם שאר בני המלוכה, כדי לתת לילדיהם להכיר אותם • "אם הם עומדים לנהל מערכת יחסים עם משפחת המלוכה, הם לא יכולים ללכלך עליהם"

הנסיך הארי ומייגן מרקל. צילום: אי.אף.פי

לנסיך הארי ומייגן מרקל נאמרו בתקשורת בימים האחרונים כמה דברים שהם צריכים לעשות אם הם רוצים לנהל מערכת יחסים עם משפחת המלוכה. 

לפי מומחה מלכותי, הפעולות שעושים הארי ומייגן סותרות את הרצון האמיתי שלהם - שילדיהם יקיימו מערכות יחסים עם קרובי המשפחה שלהם.

הארי ומייגן יחד עם ויליאם וקייט, צילום: אי.פי.אי

מאז שהתפטר מתפקידיו המלכותיים ב-2020, הדוכס מסאסקס לא חסך בביקורת על משפחת המלוכה, כולל הנסיך וויליאם והמלך צ'ארלס, כפי שנחשף בספר הזיכרונות הנפיץ שלו "ספייר".

הכתב המלכותי של The Mirror, ראסל מאיירס, אמר: "הם יצטרכו להבין שאם הם עומדים לנהל מערכת יחסים עם שאר משפחת המלוכה, הם לא יכולים ללכלך עליהם".

בני משפחת המלוכה, צילום: AFP

עוד הוסיף: "הם לא יכולים לעשות כסף מהקשרים שלהם עם משפחת המלוכה. אני מקווה שהם יראו שמשפחת המלוכה מאוד מאוחדת בלעדיהם ואם הם כן רוצים מערכת יחסים, הם צריכים להתאמץ ולהפסיק לדבר עליהם לרעה בתקשורת כמו שהם עושים לפעמים".

הנסיך ארצ'י והנסיכה ליליבט ביקרו רק לעתים רחוקות בבריטניה ולא הייתה להם הזדמנות לבנות מערכת יחסים משפחתית חזקה עם בני הדודים שלהם - מה שמוביל מומחים לשאלה אם ילדיהם של הארי ומייגן יוכלו לקבל הבנה חזקה של המורשת המלכותית שלהם.

וויליאם, קייט והילדים, צילום: AP

לאחר שהארי הבהיר שהוא רוצה שילדיו יגדלו עם הבנה של הרקע שלהם, מקורב אמר לסופר המלכותי טום קווין: "מייגן אכן מתגעגעת לכמה היבטים של החיים בבריטניה ודואגת שילדיה יאשימו אותה אם הם לא זוכים לראות את בני הדודים שלהם". 

ברשתות החברתיות, התעורר ויכוח בשאלה אם הביקורים הנדירים בבריטניה של הנסיך ארצ'י והנסיכה ליליבט פוגעים ביכולתם להתחבר למורשת המלכותית שלהם ולבני דודיהם.

הכתבת המלכותית לשעבר של ה-BBC, ג'ני בונד, אמרה: "אני בטוחה שכמו הארי, היא רוצה את הטוב ביותר עבור ילדיהם. וזה יכלול הבנה של הרקע שלהם. אני רק מקווה שעד שארצ'י ולילי יגדלו, הדברים יהיו רגועים יותר והמשפחה מאוחדת יותר, גם אם הם ימשיכו לחיות במרחק אלפי קילומטרים - זה לא באשמתם או באחריותם של הילדים. אני מקווה שהמבוגרים יוכלו להפוך את זה לעולם טוב יותר עבור הדור הבא של בני המלוכה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר