החסד של עינב בובליל: "זה לא במקרה, זו הכוונה משמיים"

לא בכל יום מתדפקים על דלת ביתך זרים גמורים שזקוקים לסיוע, אבל זה מה שקרה לכוכבת הרשת, שלא שוכחת להודות על הזכות • "עזרנו לילדה, הגשמנו לה את החלום"

בצל המצב הקשה, עינב בובליל פתחה אמש (שני) את המצלמה ובחיוך ובהודיה שיתפה את מאות אלפי עוקביה בסיפור מרגש שזכתה לקחת בו חלק שבמרכזו ילדה קטנה הזקוקה לתרומות כדי לעבור ניתוח יקר בחו"ל לתיקון פגם קשה באוזניה.

בפתחו של הסטורי, עינב סיפרה על הרקע וכיצד אמה של הילדה הצליחה בדרך לא ברורה להשיג את כתובתה והגיעה עד לביתה כדי לבקש שתעזור לה בגיוס כספים לניתוח עבור בתה.

עינב שיתפה את העוקבות בסטורי שצילמה עם הילדה ואמה שהסבירו על מצבה ועל הקמפיין לגיוס הכספים שנפתח עבורה, ועינב הבטיחה שתעזור במאמצים לגייס את הכספים יחד עם מאות אלפי העוקבות שלה.

החסד של עינב בובליל / אינסטגרם

בהמשך הוסיפה וסיפרה איך היא בטוחה שהשתיים הגיעו אליה לא במקרה וכי מדובר בהכוונה שמימית.

"האימא לא עקבה אחריי. היא נחשפה לתכנים שלי רק אחרי כל הסיפור שהיה לי עם ההשבתה של האינסטגרם שלי", הסבירה. "היא נחשפה לתפילות שלי ואז אמרה לעצמה 'אם היא התפללה ויש לה כזו אמונה ולכל דבר היא רצה לצדיקים ולאמונת חכמים, היא תעזור לי'. 

"אני רוצה שתבינו מה זה הקדוש ברוך הוא", המשיכה ואמרה והסבירה כמה לעגו לה ויצאו נגדה כשסיפרה שהתפללה כל העת כשהאינסטגרם שלה היה מושבת אך היא שתקה וסירבה לתת למלעיזים לדכא את רוחה או את אמנותה. "בגלל זה היא באה לפה, עשינו חסד שאין לו שני, כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו. עזרנו לילדה. הגשמנו לה את החלום", אמרה.

צילום מסך אינסטגרם

"שימו לב מה הקדוש ברוך הוא היה צריך להעביר אותי כדי לעזור לילדה הזו. בגלל זה אומרים: 'ישמע בזיונו יידום וישתוק. בזכות זה ששתקתי ולא הגבתי, הקדוש ברוך הוא הביא לי את המצווה הזו. היא האמינה בזכות הכתבה שראתה שאם תגיע אליי אני אעזור לה. וכך היה. הודו להשם כי לעולם חסדו", אמרה והוסיפה בטקסט שליווה את הסרטון: "אתן מבינות שאם לא היו חוסמים לי את האינסטגרם ואם לא הייתי אומרת שהתפללתי על זה היא לא הייתה מגיעה אליי בכלל.

"השם הטוב והמטיב שהכל מדויק וכל מה שהשם עושה לטובה הוא עושה", כתבה לסיום. "אני אוהבת אותך אבא שבשמיים. תודה על הזכות ותודה שבחרת בי להיות שליחה נאמנה שלך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר