צופית גרנט מגיבה לסערה: "איך אפשר להאמין לזה? – אני בן אדם, זה כואב"

אחרי שהותקפה ברשתות החברתיות בעקבות סרטון ישן שצץ מחדש וזכתה לתגובות נאצה כמו: "אישה אומללה" ו"טינופת", העיתונאית מחליטה להגיב • "אין קשר בין מה שנאמר שם לביני"

צופית גרנט. צילום: קוקו

העיתונאית הוותיקה צופית גרנט (59) מצאה את עצמה במרכזה של סערה ברשתות החברתיות השבוע, בעקבות סרטון ישן שצץ מחדש. בסרטון נראית גרנט יושבת בביתה לצד קבוצת צעירים, שזוהו כפעילי ימין קיצוני.

הבחור שלצדה של גרנט אמר בסרטון: "אנחנו פה עם צופית גרנט, הזמינה אותנו לבית שלה. בהתחלה לא אהבתי אותה, אמרתי אולי היא שמאלנית, אבל אחרי שבנצי גופשטיין שהיא בן אדם זהב, אמרתי זהו היא כשרה, היא בסדר. עכשיו הצדיקה הזאת שומרת שבת. תדעו לכם, היא חוזרת בתשובה".

הגולשים מיהרו לתקוף את גרנט באשר למה שנראה בסרטון. "אישה אומללה", "צופית גרנט כהניסטית עכשיו?", "טינופת מטונפת", אלה רק חלק מהביטויים הקשים שהוטחו בה.

אבל מסתבר שמאחורי הסרטון מסתתר סיפור אחר לגמרי. גרנט ביקשה להבהיר כי מדובר בצילומים מלפני שלוש שנים, במסגרת תוכניתה "ללא גבולות" שעסקה בנוער בסיכון.

"לפני כשלוש שנים צילמתי תוכנית שנקראת 'ללא גבולות', תוכנית שאני מאוד גאה בה. חבר'ה שמסתובבים ברחובות, שנשרו מהבתים שלהם, מהמשפחות, מהחברה. נוצר לי איתם קשר וכשהסרט עלה לאקרנים, החלטתי להזמין את החבורה שצילמתי אלי הביתה, לראות יחד איתי את הפרק. אחד האנשים שהגיעו זה הבחור הזה", הסבירה גרנט.

צילום מסך אינסטגרם

"באיזה שהוא שלב הוא שלף מצלמה, צילם, ואני בעדינות שלי לא אמרתי שום דבר, לא הייתי תגובתית לדבר הזה, גם לא חשבתי שזה יופץ באיזו שהיא צורה. שלוש שנים אחרי, הרשת משתפת את הסרט הזה, הוא טוען שזה לא הוא, אין לי מושג. אני רק יודעת שאין קשר בין מה שנאמר שם לביני. ועכשיו אני שואלת אתכם שאלה אמיתית, הרי אתם מכירים אותי ואת העשייה שלי, איך אפשר להאמין לדבר הזה? איך זה יכול לגרור כאלה הודעות נאצה, בטח בתקופה הזאת?

"אני לא חושבת שיש הרבה אנשים, בעיקר מאלה שיושבים על המקלדת, שעושים אחוז ממה שאני עושה, שלושים שנה אני עובדת למען הקהילה במדינת ישראל. אז לתקוף בצורה כל כך חריפה ואגרסיבית? וואלה, צריך עור של פיל היום במדינה הזאת. ואין לי, אני לא פיל, אני בן אדם. וזה כואב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר